علت فوت آتیلا پسیانی | تاریخ تشییع پیکر

بیوگرافی بازیگر ایرانی آتیلا پسیانی

فوت آتیلا پسیانی : آتیلا پسیانی، بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران است. او در تاریخ 10 اردیبهشت 1336 در تهران متولد شد. با استعداد و علاقه‌مندی به هنر، پس از اتمام تحصیلات دبیرستانی، وارد دانشگاه علوم پزشکی شد. اما عشقش به هنر و بازیگری بیشتر از هرچیزی دیگری بود.

علت فوت آتیلا پسیانی | تاریخ تشییع پیکر

فیلم های این بازیگر معروف

آتیلا پسیانی در سال ۱۳۷۱ با بازی در فیلم “مردی برای همه فصول” به صورت حرفه‌ای وارد دنیای سینما شد. این فیلم موفقیت بزرگی را برای او به همراه داشت و او را به یکی از بازیگران محبوب و معروف صنعت سینما تبدیل کرد.

پس از این فیلم، آتیلا پسیانی در بیش از ۵۰ فیلم و سریال حضور داشته است و با بازی در آثاری همچون “مردی که آرزو می‌کرد”، “مردی برای همه فصول”، “شهرزاد” و “مردی که آرزو می‌کرد ۲” شهرت و شناخت بیشتری به دست آورد.

نوشته های مشابه

آتیلا پسیانی با بازیگری استثنایی و توانایی در نقش‌های مختلف، توانسته است قلب مخاطبان را به خود جلب کند. او با استعداد و شخصیت قوی خود، به یکی از بازیگران برجسته و محبوب صنعت سینما تبدیل شده است.

رئیس شورای سیاست گذاری مجله فیلم امروز و علت فوت آتیلا پسیانی

مدتی قبل عباس یاری (رئیس شورای سیاست گذاری مجله فیلم امروز) با انتشار یادداشتی از بیماری سرطان آتیلا پسیانی خبر داد و و در بخشی از یادداشتش نوشت:

«…بعدها دیدارهای‌مان گاهی در زمان اجراهای او روی صحنه بود و زمانی که من تلاش کردم برای پادکست مادرش، زنده‌یاد جمیله شیخی چند کلامی حرف بزند که گفت درگیر کار تئاتر هستم و نمی‌رسم. چند باری هم با ستاره درتماس بودم تا به بهانهٔ بازی خوبش به نقش نقره در جیران با هم گفت‌وگو کنیم که گفت:! «درگیر بیماری بابا هستم.»؛ افسوس که با تمامی عشق و انرژی‌ای که آتیلا برای کار دارد. او مدتی است میزبانِ مهمانِ ناخواند به نام سرطان شد و دوره‌های مختلف و سرشار از درد شیمی درمانی و تغییر چهره را طی می‌کند. آتیلا البته برای فرار از این بحران کارش را بیشتر هم کرده تا کمی از درد این بیماری کمتر شود و روحیه‌اش تغییر کند. برایش آرزوی سلامتی و حال خوب دارم.».

اخبار تکمیلی به زودی در اینجا درج خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *