تمام کارهایی که قبل عروسی باید انجام دهید

تمام کارهایی که قبل عروسی باید انجام دهید

گروه زیبایی بانو زی : به ازدواج فکر می کنید و کمتر از یک سال تا عروسی تان باقی مانده است؟ قبل از اینکه این خاص ترین روز را تجربه کنید، آماده سازی های زیادی وجود دارد. ما در مورد اقلامی که باید بخرید یا لباس عروسی که باید انتخاب کنید صحبت نمی کنیم. اگر می خواهید آن روز را با زیباترین حالت خود سپری کنید، به یاد داشته باشید که نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. بنابراین منظور ما این است; اگر می خواهید میکروبلیدینگ داشته باشید، انتخاب زمان برای ماه آخر قبل از عروسی اشتباه خواهد بود. یا می خواهید در مراسم عروسی خود با فیلرهایی که کاملاً متناسب با صورت شما هستند شرکت کنید، اینطور نیست؟ ما یک برنامه آماده سازی عروسی را برای شما تهیه کرده ایم، از درمان های زیبایی گرفته تا مراقبت از پوست، تا در طول زمان گسترش یابد.

اگر نوت بوک شما آماده است، بیایید شروع کنیم.

مراقبت از دندان

یک لبخند خوب ظاهر و حتی انرژی شما را نه تنها در عکس هایی که قرار است گرفته شود، بلکه به طور کلی تغییر می دهد. اگر شرایطی مانند جرم و کجی دندان ها شما را آزار می دهد و نتوانید راحت لبخند بزنید، حداقل یک سال قبل از عروسی طول می کشد تا دندان هایتان درست شود. هنگامی که دندانپزشک شما متوجه شد که برای دندان های خود چه کاری باید انجام دهید، باید کمی زودتر برای درمان و بهبودی اقدام کنید.

نوشته های مشابه

اگر سفید کردن دندان یا تمیز کردن دندان برای شما کافی است، می توانید از یک ماه قبل برنامه ریزی کنید. شما می توانید در مدت 2 هفته پس از سفید کردن دندان به وضعیت عادت کنید. از آنجایی که غذاهایی وجود دارد که نباید بخورید و برخی نوشیدنی ها را باید کنار بگذارید.

کاربردهای زیبایی شناسی

زیبایی شناسان می گویند اکثر عروس ها به فیلر و بوتاکس علاقه زیادی دارند. اگر فکر می کنید که مقداری بوتاکس یا فیلر قبل از عروسی خوب است، بهتر است این کار را 3 ماه قبل از عروسی برنامه ریزی کنید. یک فیلر سبک چانه یا پرکننده لب در این مدت کاملاً به صورت شما می آید.

البته ممکن است پرکردگی های اضافی نیز در این مدت کم شود، کبودی های ناشی از بوتاکس بهبود یابد یا می توانید در این مدت نقاطی را که دوست ندارید مشخص کنید و مطمئن شوید که آنطور که می خواهید هستند. بنابراین، امتحان کردن آنها درست قبل از عروسی می تواند کمی خطرناک باشد، به خصوص اگر برای اولین بار قصد دارید فیلر یا بوتاکس را امتحان کنید.

مراقبت از پوست

آیا می دانستید که در واقع به یک دوره زمانی برای مراقبت از پوست نیاز دارید که معمولاً یک هفته قبل از عروسی انجام می شود؟ افزودن رتینول به روتین مراقبت از پوست چند روز قبل از عروسی به شما زمان کافی برای دیدن اثر محصول نمی دهد و زمان کافی برای دیدن واکنش پوست خود را نخواهید داشت. اگر در حال برنامه ریزی برای مراقبت از پوست موثر هستید، باید 2 ماه قبل از عروسی شروع کنید.

شما می توانید با تمیز کردن پوست، لایه برداری، بارگذاری ویتامین C توسط متخصص مراقبت از پوست، در عروسی پوست خود را درخشان کنید.

اگر می‌خواهید لکه‌درمانی را شروع کنید، باید ۲ تا ۳ ماه قبل برنامه‌ریزی کنید. بهبودی کامل ممکن است چند هفته طول بکشد، زیرا درمان های لکه شامل لایه برداری و تزریق مواد خاصی به پوست شما است.

اگر قصد دارید درمان آکنه را شروع کنید، حتما باید ۸ تا ۹ ماه قبل برای آن برنامه ریزی کنید. از آنجایی که به دلیل داروهایی که باید استفاده کنید به یک دوره زمانی برای از بین رفتن آکنه و بهبود جای زخم به این زمان نیاز دارید.

مراقبت از مو و مدل مو

موضوع مهم دیگر بدون شک موهای ماست. احتمالاً کم و بیش مدل مویی را که می خواهید روی لباس عروس خود در نظر دارید. اگر برای این مدل نیازی به تغییر موهای خود ندارید، می توانید از 2 ماه قبل میزان نگهداری و احیای آن را افزایش دهید. با کراتینه درمانی یک ماه قبل از عروسی می توانید موهای خود را براق و نرم کنید.

اگر می خواهید رنگ موهای خود را تغییر دهید و رنگی دارید که برای اولین بار از آن استفاده می کنید، آن را از 3 ماه قبل امتحان کنید. اگر آن را دوست ندارید، به مدتی زمان نیاز دارید تا رنگ دیگری را امتحان کنید. یک هفته قبل از عروسی می توانید رنگ مورد علاقه خود را تازه کنید.

اگر به فکر کوتاه کردن یا اکستنشن مو هستید، بهتر است حداقل ۱ تا ۲ ماه قبل مدل موی جدید خود را امتحان کنید تا مطمئن شوید که آن را دوست خواهید داشت.

بیایید به کارهایی برسیم که 1-2 هفته قبل از عروسی می توانید انجام دهید

انجام یک جلسه مراقبت از پوست 2 هفته قبل از عروسی مفید خواهد بود. پاکسازی پوست و کمی درخشش به آرایش شما در آن روز کمک می کند. و استفاده از موادی مانند هیالورونیک اسید برای رطوبت و درخشندگی را فراموش نکنید.

همچنین انجام معاینه دندان 2-3 روز قبل مفید است. شاید دندانپزشک شما بتواند دندان های شما را تمیز کند.

24 ساعت قبل از عروسی پوست و موهای خود را رها کنید. دوش بگیرید و خوب استراحت کنید. شاید بتوانید دوستانتان را جمع کنید و با آنها خوش بگذرانید. استرس می تواند باعث ایجاد آکنه روی پوست شما شود، این را به خاطر داشته باشید.

همچنین نوشیدن 2 لیتر آب برای درخشش را فراموش نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *