لاک های ترند پاییز و زمستان 2023 -1401

لاک های ترند پاییز و زمستان 2023 -1401

بر خلاف سایه های لاک بهار و تابستان، که بیشتر آنها بیداری سرسبز طبیعت هستند، رنگ های مرسوم لاک ناخن برای پاییز و زمستان 2023 و 1401 بیشتر با سایه های سنتی ذاتی فصول سرد مرتبط است. طبق تحقیقات Pantone، انواع رنگ های زیر محبوب ترین هستند.در ادامه با بانو زی همراه باشید.

شربت انار

قرمز روشن برای خانم های با اعتماد به نفس. یک مانیکور قرمز سرکش بسیار بلندپروازانه است و نیاز به یک ظاهر طراحی مناسب و ایده آل بودن اجرا دارد.

لاک های ترند پاییز و زمستان 2023 -1401

یاسی

رنگ مورد علاقه صنعت مد یاسی است. رنگ ملایم و چشم نواز به یک مانیکور تمیز و ظریف کمک می کند.

قهوه ای روشن

رنگ قهوه ای روشن محبوب قهوه ای مایل به زرد نیز یک رنگ لاکی مد روز برای پاییز و زمستان 2023-1401 است. چنین رنگ های جهانی برای هر مناسبتی مناسب هستند، یک مانیکور بژ بی مزه، به ویژه در ترکیب با چند بدلیجات، هر روز و حتی در شب کاملاً یک سبک اداری سخت را تکمیل می کند.

یافتن چنین رنگی دشوار است. سایه آبی تیره ظریف تقریباً در هر مجموعه طراح، چه در فصول گرم و چه در فصل سرد ظاهر می شود.

خاکستری خنثی

رنگ پرکاربرد دیگر خاکستری خنثی است. این سایه مد روز که برای هر کیفیتی طراحی شده است، ظاهری مد روز از سر تا پا ایجاد می کند، چه لباس، چه لوازم جانبی، سایه چشم یا لاک ناخن.

سبز فیروزه ای

در پاییز و زمستان 2023-1401 لاک سبز فیروزه ای مد روز خواهد بود. این سایه عمیق و غنی از سبز، خاطره یک جنگل انبوه و مرموز، پوشش گیاهی استوایی عجیب و غریب را تداعی می کند.

لاک های ترند پاییز و زمستان 2023 -1401

آهک طلایی

این بهار و تابستان دو رنگ مد هستند – زرد و سبز. بنابراین، در ادامه روند، ترکیب این دو سایه در پاییز، یک نسخه خاکی از رنگ سبز طلایی، مناسب خواهد بود. همچنین می توان آن را به تن های زیتونی و خاکی نسبت داد.

مارینا

بسیاری از طراحان این آبی روشن و پر جنب و جوش را در مجموعه های خود گنجانده اند. بنابراین، این مورد انتظارترین رنگ مد روز لاک برای پاییز و زمستان 2023-1401 بود. به خوبی با رنگ های سفید، خاکستری، قرمز و عاج ست می شود.

افرای پاییزی

+کلاسیک های پاییزی سایه زرد نارنجی شیک. زیبا در بهبود بافت های مختلف. به عنوان مثال، مانیکور می تواند یک اثر مات داشته باشد، حاوی شکر، میکا، زرق و برق است.

موسسه تحقیقاتی رنگ پنتون مشهور جهان با رنگ های مورد علاقه خود به عنوان مرجع پالت رنگ سال شناخته شده است.

پنتون 2 پالت را ارائه می دهد. رنگ لاک ناخن به طور مستقیم به ده ها مورد علاقه بستگی دارد، اما یک مانیکور قدیمی وجود دارد که در زیر با جزئیات بیشتر مورد بحث قرار خواهد گرفت. درست تر است که بگوییم – در سال های اخیر همیشه مد بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *