لیفت ابرو در خانه به سادگی آب خوردن!

لیفت ابرو با روش های خانگی

یکی از چیز هایی که روی صورت خیلی به چشم می آید و مورد توجه قرار میگیرد ابرو می باشد. لیفت ابرو هم با مواد شیمیایی در ارایشگاه ها و هم در خانه با مواد طبیعی قابل انجام است. لیفت ابرو مخصوصا برای خانم هایی که آرایش نمیکنند و یا آرایش لایت انجام میدهند خیلی زیباست.امروز در بانو زی روش های خانگی لیفت ابرو به شما آموزش میدهیم با ما همراه باشید.

کتیرا:

کتیرا یکی از محصولاتیست که میتوانید با کمک آن به ابروهایتان حالت دهید یک بند انگشت کتیرا را با کمی آب مخلوط کنید و ژل بدست امده را به کمک برس ابرو به ابرو بزنید و به تارهای ابروتون حالت دهید و تا چندین ساعت از ابرو های لیفت شدتون لذت ببرید.

نوشته های مشابه

ژلاتین:

کمی پودر ژلاتین و با کمی عصاره اسطوخدوس و آب ترکیب کنید واجازه دهید ۲۴ ساعت بماند و حالت ژله ای پیدا کند سپس با کمک فرچه ابرو یا فرچه ریمل به ابروهاتون بزنید وبه آن حالت دهید.

الورا:

کمی ژل الورا و عصاره اسطوخدوس و چند قطره روغن رزماری باهم ترکیب کنید و ژل بدست امده رو به ابرو ها بزنید این ترکیب علاوه بر لیفت ابرو ها باعث تقویت تارهای ابرو نیز می شود.

وازلین:

کمی وازلین با روغن نارگیل ترکیب کنید و به ابرو ها بزنید.

صابون:

اول صورتتون کامل بشورید و تمیز کنید سپس با کمک یک فرچه ابرو نمدار روی صابون بکشید تا کمی کف کند سپس آن را به ابرو بزنید و اجازه دهید خشک شود و سپس با کمک یک پنبه دور ابروتون تمیز کنید.

چندتا نکته که باید به آن ها توجه کنید:

اجازه دهید ژل ها به اندازه کافی روی ابرو بماند تا بهتر نتیجه دهد.

برای نتیجه بهتر لیفت، ابروهاتون کمتر قیچی بزنید.

برای استفاده از ژل ها از برس ریمل تمیز استفاده کنید.

برای رنگی کردن ژل ها میتوانید از پودر سایه های رنگی استفاده کنید.

برای مصرف راحتتر میتوانید ژل را به مقدار نیاز تهیه کنید وآن را داخل ریملی که خالی شده بریزد و استفاده کنید.

سعی کنید از روغن ها در تهیه ژل کمتر استفاده کنید تاژل قوام لازم را داشته باشد.

نکته مهم: تمامی موارد گفته شده را در صورتی که پوستتان حساسیت نداشته باشد، انجام دهید و مورد مهم تر اینکه حتما با پزشک خود مشورت کنید قبل از انجام آن.

برای خرید لوازم آرایشی اصل، میتوانید از قسمت فروشگاه سایت بانو زی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *