معرفی شامپو ضد ریزش مو

معرفی شامپو برای جلوگیری از ریزش مو

یکی از مهم ترین مراقبت هایی که لازم است مراقبت از مو با استفاده از محصولات مناسب است،احتمالا شما هم وقتی وارد فروشگاه میشوید با حجم رنگا رنگی از شامپوها ومحصولات مراقبتی از مو مواجه میشوید که برای انتخاب شمارا دچار تردید میکند امروز ما به شما تعدادی از شامپوهای پرفروش و مناسب معرفی میکنیم.

معرفی شامپو ضد ریزش مو

شامپو ضدریزش مو نئودرم:

یکی از مشکلات این روزها ریزش موهاست و ریزش مو به علت خشک شدن فولیکول های مو بوجود میاید این شامپو با فرمولاسیون مناسب ابرسان و مرطوب کننده مناسبی است و باعث تغذیه ریشه های مو میشود.

معرفی شامپو برای جلوگیری از ریزش مو

شامپو ضد ریزش مو الی ژن:

اگر شما هم موهاتون به علت دکلره و رنگ های زیاد آسیب دیده و دچار ریزش شد اید این شامپو انتخاب مناسبی است، مو الی ژن بدون سولفات و حاوی عصاره های مختلف از جمله سویا و مریم گلی است که باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شود و همچنین با خاصیت آبرسان و مرطوب کنندگی که دارد باعث درخشان شدن موهای شما می شود.

نوشته های مشابه
شامپو ایوروشه مدل anti chute

شامپو ایوروشه مدل anti chute:

این شامپو با داشتن عصاره  لوبیا سفید به کاهش چشم گیر ریزش موهای شما کمک میکند در دوره مصرف این شامپو گردش خون پوست سر بیشتر خواهد شد و باعث تقویت موهای ضعیف میشود.

معرفی شامپو برای جلوگیری از ریزش مو

شامپو تقویت کننده ماینوکسیدیل لامینین:

این شامپو با عصاره های مختلف از جمله بابونه،گزنه و… که دارد باعث کنترل چربی پوست سر خواهد شد و درمان شوره وریزش مو است و مناسب مصرف روزانه است.

https://banuzi.com/product-category/health-products/shampoo-and-hair-care/

1 دیدگاه

  1. خیلی هم عالی من واقعا ریزش مو اذیتم میکنه امتحان میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *