نحوه ست کردن ساعت مچی با لباس مجلسی

انتخاب اکسسوری تاثیر مهمی در استایل کلی افراد دارد و در موقعیت‌های رسمی اهمیت آن بسیار هم بیشتر می‌شود. یکی از مهم‌ترین این اکسسوری‌ها یک ساعت مچی جذاب است که عضوی جدانشدنی از یک استایل رسمی و خاص محسوب می‌شود، البته به شرطی که آن را درست انتخاب کنید. در این مطلب نکات ساده و در عین حال کاربردی را برای ست کردن ساعت مچی با لباس مجلسی با هم بررسی می‌کنیم.

ساعت کلاسیک و مینیمال، انتخابی قابل اطمینان

اگر نمی‌دانید از کدام ساعت برای لباس مجلسی خود استفاده کنید، راحت‌ترین و در دسترس‌ترین انتخاب یک ساعت ساده کلاسیک است. چنین ساعتی با انواع استایل و لباس‌های مختلف به راحتی ست می‌شود،‌ ضمن این که همواره از بهترین انتخاب‌ها هم هست و نیازی نیست نگران از مد افتادنش باشید. یک صفحه ساده و بدون جزئیات عجیب با بند چرمی یا ترجیحا استیل نقره‌ای یا طلایی از مواردی است که خوب است همیشه در کمد خود داشته باشید تا در چنین موقعیت‌هایی از آن بهره ببرید.

نحوه ست کردن ساعت مچی با لباس مجلسی

از هر ساعتی استفاده نکنید

البته که زیبایی و جذابیت ساعت بسیار مهم است، اما یک نکته مهم دیگر هم اصالت و کیفیت ساخت ساعت است. هرچقدر هم که ساعت زیبا و پر زرق و برقی را انتخاب کرده باشید، اگر کیفیت ساخت بالایی نداشته باشد جلوه جذابی نخواهد داشت. فراموش نکنید که بسیاری از افراد به راحتی تفاوت ساعت اصل و فیک را تشخیص می‌دهند و به همین دلیل هم استفاده از یک ساعت فیک مخصوصا در موقعیت‌های مهم و رسمی اصلا جالب نخواهد بود. حتی اگر بودجه بالایی در اختیار ندارید، می‌توانید با صرف یک هزینه معقول یک مدل ساده و مینیمال را از فروشگاه اینترنتی ساعت الیت آنلاین انتخاب کنید که با استایل‌های مختلف به راحتی ست می‌شود.

به سایر اکسسوری‌ها دقت کنید

البته که انتخاب بهترین برند ساعت مچی زنانه و ست کردن آن با لباس اهمیت بالایی دارد، اما باید حتما هماهنگی آن با سایر اکسسوری‌های خود را هم چک کنید. به طور مثال شاید یک ساعت با بند استیل نقره‌ای با لباس مجلسی مشکی هماهنگی عالی داشته باشد، ولی اگر بخواهید از طلای زرد استفاده کنید استایل کلی شما هارمونی چندانی نخواهد داشت. حتما ساعت خود را از نظر رنگ و مدل بند و صفحه با سایر موارد مانند گوشواره و گردنبند و مخصوصا دستبند چک کنید تا در نهایت بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید.

ساعت جواهردار برای مهم‌ترین موقعیت‌ها

گاهی می‌خواهید واقعا در جمع بدرخشید و برای یک موقعیت بسیار مهم آماده می‌شوید. در چنین شرایطی می‌توانید کمی خاص‌تر پیش بروید و به جای ساعت‌های ساده، مدل‌های جواهردار و خاص را انتخاب کنید. این مدل‌ها با داشتن انواع نگین و جواهر در بخش قاب و صفحه، به راستی شما را متمایز می‌کنند. دقت کنید که این جور ساعت‌‌ها اگر فیک باشند خیلی بیشتر خود را لو می‌دهند، بنابراین تنها در صورتی به سراغ یک ساعت پرزرق و برق بروید که بتوانید از بهترین برند ساعت مچی زنانه خرید کنید. به علاوه در صورت استفاده از ساعت‌های حجیم و کار شده بهتر است بقیه استایل و مخصوصا اکسسوری‌‌های خود را مینیمال نگه دارید.

ساعت با سایز مناسب را پیدا کنید

یکی از اشتباهاتی که خیلی اوقات در استایل خانم‌ها دیده می‌شود، انتخاب سایز اشتباه برای ساعت است به طوری که اغلب ساعت‌هایی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از اندازه مچ انتخاب می‌کنند. این سایز هم برای اندازه صفحه و هم اندازه بند ساعت صدق می‌کند. به طور مثال بند استیل ساعت نباید در دست شما شل و افتاده باشد و اگر اینطور است باید حتما آن را کوتاه کرده و اندازه مچ خود کنید. همچنین سایز صفحه ساعت باید با مچ شما متناسب باشد، مثلا اصولا برای مچ‌های ظریف خانم‌ها بهتر است ساعت مچی اندازه‌ای تا ماکسیمم ۳۶ میلی‌متر داشته باشد تا بیش از حد پهن به نظر نرسد که معمولا در بهترین برند ساعت مچی زنانه هم رعایت می‌شود.  

نحوه ست کردن ساعت مچی با لباس مجلسی

بند ساعت هم مهم است

علاوه بر ظاهر صفحه ساعت و کیفیت آن، بند ساعت هم نقش مهمی را بازی می‌کند که هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی ساعت الیت آنلاین باید به آن دقت کنید. برای ست کردن با لباس مجلسی ترجیحا به سراغ بندهای برزنتی و سیلیکونی نروید و از بین مدل‌های چرم یا استیل یکی را انتخاب کنید. در عین حال بندهای چرمی که ظاهر حجیمی دارند یا چند دور دور مچ می‌پیچند هم اصلا مناسب موقعیت‌های رسمی نیستند. بهترین انتخاب بندهای بسیار ظریف یا دستبند شکل استیل یا طلا هستند که جلوه جذابی را ایجاد می‌کنند.

جمع بندی

انتخاب یک ساعت مچی مناسب با استایل رسمی و مجلسی می‌تواند ظاهر بسیار جذاب‌تری برای شما ایجاد کند و حتی زیبایی لباس‌تان را بیشتر نشان دهد. در این میان باید دقت زیادی در نوع و ظاهر ساعت انتخابی خود داشته باشید و مهم‌تر از همه، ساعتی با کیفیت ساخت عالی را انتخاب کنید. با مراجعه به https://eliteonline.shop/ می‌توانید انواع ساعت‌های رسمی و بسیار شیک را از برندهای اصل و مطرح مشاهده کنید و با توجه به استایل خود بهترین مورد را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *