چرا نوار بهداشتی سافتکس بخریم؟ مزایای محصولات سافتکس

نوار بهداشتی که به ‌عنوان پد بهداشتی یک‌بار مصرف نیز شناخته می‌شود، از مواد جاذب ساخته شده و در طول دوره قاعدگی به ‌طور گسترده استفاده خواهد شد. همان‌طور که اشاره شد یک‌بار مصرف بوده و بعد از هر 6 ساعت استفاده یا در صورت لزوم باید زودتر تعویض شود. اکثر چنین محصولاتی از پنبه ارگانیک ساخته شده و ضد نشتی هستند که به راحتی بیشتر شما در دوران پریودی کمک می‌کنند.

نوار بهداشتی‌ها محصولات زیست ‌تخریب‌پذیر هستند. حمل آن‌ها در کیف برای محیط کار، مهمانی و سفر بسیار آسان است. هنگام انتخاب یک محصول قاعدگی مانند نوار بهداشتی، لازم است مزایای استفاده از آن را بدانید تا بتوانید آگاهانه انتخاب کنید. در ادامه به مزایای استفاده از نوار بهداشتی و معرفی یکی از بهترین برندها در این زمینه پرداخته‌ایم.

نوار بهداشتی چیست؟

نوار بهداشتی یا پد یکی از مهم‌ترین محصولات بهداشت قاعدگی به شمار می‌رود که به جذب و حفظ خون قاعدگی کمک می‌کند. این محصول از نشت و بوی بد خون در این دوران جلوگیری کرده و به بهداشت شما در این دوران به بهترین شکل کمک خواهد کرد.

با توجه به اهمیت استفاده از نوار بهداشتی و ضرورت انتخاب محصولات باکیفیت، چرا نوار بهداشتی سافتکس بخریم؟ در ادامه با پاسخ به این سوال همراه ما باشید.

مزایای استفاده از نوار بهداشتی

پیش از اختراع و تولید نوار بهداشتی زنان عادت داشتند از پارچه یا دست‌ سازه‌هایی از جنس پارچه برای جذب خون قاعدگی استفاده کنند. تولید نوار بهداشتی یک تحول عمیق در زمینه بهداشت قاعدگی بود و مزایای زیادی داشت که عبارت‌اند از:

محصولات سافتکس

1.قابلیت استفاده آسان

اصلی‌ترین مزایای استفاده از نوار بهداشتی این است که استفاده از آن نسبتاً آسان بوده و نیازی به آموزش خاص یا مهارت و تکنیک عجیب‌وغریبی ندارد. تمامی محصولات داری یک سمت چسب هستند که به لباس زیر می‌چسبد و شما را مطمئن می‌کند که در جای خود محکم است. همین امر باعث شده تا یکی از پرفروش‌ترین محصولات قاعدگی باشد و بسیاری استفاده از آن را به تامپون و کاپ که نیاز به آموزش برای استفاده دارد، ترجیح دهند.

2.در دسترس بودن آسان

نوار بهداشتی به‌ طور گسترده در اکثر فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها و حتی در سوپرمارکت‌ها در دسترس است. این امر باعث شده تا در کمترین زمان بتوانید آن را تهیه و استفاده کنید. در صورت پریود شدن دسترسی آن بسیار آسان بوده و نمی‌توان از این مزیت مهم چشم‌پوشی کرد.

3.قابلیت جذب بالا

 نوارهای بهداشتی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جذب بالایی داشته باشند تا از احساس ناراحتی جلوگیری کنند. این امر باعث می‌شود تا خون قاعدگی نشت نکرده و لباس شما را کثیف نکند. همچنین باعث می‌شود تا در طول فعالیت‌های روزمره هم حس راحتی بیشتری داشته باشید و حس شرمساری به شما دست ندهد.

4.کمک به حفظ بهداشت قاعدگی

دیگر مزیت مهم خرید نوار بهداشتی سافتکس این است که به دلیل تعویض مکرر و راحتی در استفاده، بهداشت شما را در این دوران در بالاترین حد ممکن حفظ خواهد کرد. همچنین از عفونت جلوگیری کرده و باعث می‌شود بوی بد از شما در این دوران متصاعد نشود. البته این امر در گرو تعویض مکرر و به موقع پد است و در غیر این صورت امکان دارد باعث ایجاد التهاب پوستی، خارش و … شود.

5.راحتی در استفاده

نوار بهداشتی‌ها در اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلفی در بازار وجود دارد؛ از اندازه معمولی (280 میلی‌متر) گرفته تا اندازه بزرگ‌تر (315 میلی‌متر). همین نکته و مزیت مهم به افراد اجازه می‌دهد تا پدی را انتخاب کنند که با راحتی و ترجیحات آن‌ها بیشترین انطباق را داشته باشد. همچنین نرم هستند و باعث کاهش ناراحتی در دوران قاعدگی نمی‌شوند.

چرا باید نوار بهداشتی برند سافتکس خرید؟

خانم‌ها به ‌طور متوسط ​​از سن 12 سالگی تا حدود 40 تا 58 سالگی، 480 دوره قاعدگی را تجربه می‌کند. هر دوره 2 تا 7 روز و 24 ساعت شبانه‌روز طول می‌کشد. پس آسایش در دوران بسیار مهم است و برای خرید پدها توجه به چند نکته چون تناسب، مواد مورد استفاده برای ساخت و نحوه عملکرد آن‌ها اهمیت دارد. سافتکس از برندهای مطرح در زمینه تولید پدهای قابل استفاده مجدد از مواد طبیعی بوده که به تمامی نکات گفته شده برای تولید محصول دقت داشته است. اگر برای خرید نوار بهداشتی و محصولات این برند تردیدی در دل دارید، بهتر است آن را بیشتر بشناسید و به نکات زیر توجه داشته باشید:

نوار بهداشتی سافتکس

1.هزینه مناسب

شاید در نگاه اول خرید نوار بهداشتی در طول زمان گران به نظر برسد؛ اما در مقابل هزینه خرید لباس زیری که کثیف می‌شود یا شوینده‌ها، این هزینه چندان قابل توجه نیست. همچنین در مقابل محصولات برندهای دیگر از قیمت مناسبی برخوردار است.

2.طراحی دقیق و متناسب با نیازهای زنان در دوران قاعدگی

محصولات برند سافتکس از قدرت جذب خیلی زیاد برخوردار بوده و استفاده از پودر جاذب در آن‌ها برای جذب سریع مایعات باعث شده تا نشتی خون را تجربه نکنید. همچنین طراحی باله‌ها به شکلی است که مانع نفوذ خون از کناره‌ها به لباس زیر شود. همچنین رویه کتان، نرم و ضد حساسیت این محصولات به راحتی بیشتر شما در این دوران کمک خواهد کرد.

3.تنوع بالای محصول

هر شخص دوران قاعدگی منحصربه‌فردی دارد و میزان و شدت خونریزی به عوامل زیادی بستگی خواهد داشت. برند سافتکس با در نظر گرفتن چنین موضوعی و آناتومی بدن زنان، محصولات متنوعی را روانه بازار کرده است از جمله:

  • نوار بهداشتی فلاف ضخیم: نوار بهداشتی فلاف ضخیم این برند در دو سایز بزرگ و خیلی بزرگ با ضخامتی حدود 10 میلی‌متر عرضه می‌شود.
  • نوار بهداشتی فلاف نازک: نوار بهداشتی فلاف نازک این برند با ضخامت نازک با 6 میلی‌متر عرضه می‌شود، اما از قدرت جذب آن کاسته نشده است.
  • نوار بهداشتی ساده و مشبک: همچنین به دو شکل ساده و مشبک نیز وجود دارد تا متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

همچنین باید اشاره کرد که محصولات این برند در ابعاد مختلف برای آناتومی متفاوت بدن طراحی شده‌اند، به‌ طور مثال طول نوار بهداشتی‌های سایز بزرگ این برند به 28 سانتی‌متر و سایز خیلی بزرگ به 31 سانتی‌متر می‌رسد. همین نکته کوچک باعث می‌شود تا متناسب با نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید و راحتی در دوران پریودی را به خود هدیه دهید.

جهت خرید انواع نوار بهداشتی سافتکس می‌توانید به‌طور مستقیم به سایت سافتکس مراجعه کنید.

چرا نوار بهداشتی سافتکس بخریم؟

سخن پایانی

به نظر می‌رسد قاعدگی یک کابوس است که هر ماه به مدت 30 تا 35 سال هر زن را درگیر خود می‌کند. زنان سعی می‌کنند با جستجوی راه‌های جدید و بهتر برای مقابله با آن، درد و ناراحتی خود را کاهش دهند. برای انجام این کار، آن‌ها انتخاب‌های خاص خود را برای مدیریت خونریزی قاعدگی چون خرید نوار بهداشتی در اولویت قرار می‌دهند.

خرید نوار  بهداشتی سافتکس نه تنها از نظر اقتصادی و قیمت منطقی است، بلکه از بسیاری جهات دیگر نیز مفید هستند. در واقع استفاده از آن‌ها به معنای واقعی کلمه بسیار راحت و آسان بوده و برای حفظ بهداشت در این دوران ضروری است. البته برای خرید نوار بهداشتی باید به شدت خونریزی خود در این دوران و میزان ضخامت و طول نوار بهداشتی هم توجه داشته باشید.

منبع: اهمیت خرید نوار بهداشتی سافتکس / هاریکا خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *