چگونه یک آرایش طبیعی داشته باشیم؟

چگونه یک آرایش طبیعی داشته باشیم؟

وقتی به آرایش طبیعی فکر می کنید چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ یک آرایش پوستی صاف، رژگونه ای روشن در تن های صورتی و لب های روشن… مد آرایش طبیعی دهه 90 در سال های اخیر دوباره شروع به محبوب شدن کرده است.

می توانید مراحل آرایش زیر را دنبال کنید تا ظاهری زیبا و طبیعی داشته باشید. اگر می‌خواهید پوست خود را صاف‌تر از آنچه هست نشان دهید و در حین استفاده از لوازم آرایشی ، چهره طبیعی خود را حفظ کنید، توصیه می‌کنیم به این نکات آرایشی دقت کنید.

به مرطوب کننده های رنگی اعتماد کنید

برای آرایش پوست طبیعی، باید صاف ترین و طبیعی ترین ظاهر را روی پوست خود داشته باشید. توصیه می کنیم از مرطوب کننده های رنگی کمک بگیرید تا درست مانند پوست نوزادان بی عیب و نقص به نظر برسید. ساختار نازک مرطوب‌کننده‌های رنگی به شما کمک می‌کند رنگ پوستتان را یکدست کنید. بنابراین، شما از ظاهرهای مات و اغراق آمیز ایجاد شده توسط آرایش شدید پوست دور هستید.

پیشنهاد ما برای آرایش پوست طبیعی، مرطوب کننده رنگ پوست L’Oréal Paris Skin Paradise است. این مرطوب کننده رنگی ظاهری مرطوب برای پوست در تمام طول روز ایجاد می کند. فرمول رنگدانه معدنی آن پوشش متوسطی را فراهم می کند. می توانید مرطوب کننده رنگی Skin Paradise را که روی صورت چرب نمی شود و ظاهری طبیعی دارد را با اسفنج مرطوب آرایش یا با انگشتان خود بزنید. هنگامی که این محصول را استفاده کنید، متوجه خواهید شد که چقدر پوست شما روشن، شاداب و به طور خلاصه شبیه کودک به نظر می رسد!

چگونه یک آرایش طبیعی داشته باشیم؟

از رنگ های صورتی در آرایش چشم استفاده کنید

تنها رنگ غالب در آرایش چشم طبیعی باید تن های صورتی باشد! آرایش چشم صورتی شما را جوان تر و پرانرژی تر از آنچه هستید نشان می دهد. یکی دیگر از قوانین مهمی که هنگام آرایش طبیعی باید به آن توجه کنید این است که همیشه ظاهر خیس و براق را انتخاب کنید . بنابراین هیچ گذری برای آرایش مات وجود ندارد!

اگر می‌خواهید ظاهری طبیعی در چشمان خود ایجاد کنید، سایه چشم 65 صورتی طلایی 24H Maybelline New York Color Tattoo 24H را توصیه می‌کنیم . سایه چشم Maybelline با روکش صورتی مرطوب تا 24 ساعت ماندگاری دارد و با فرمول کرمی خود امکان استفاده بسیار سریع را فراهم می کند. سایه چشم کرمی را روی انگشت خود بگیرید و با حرکات ضربه ای روی پلک بزنید. در مدل های آرایش طبیعی، سایه چشم فقط روی پلک زده می شود نه زیاد به سمت بالا. شما فقط سایه چشم را روی پلک خود بزنید و باقیمانده آن را روی انگشت خود به سمت گوشه های بیرونی چشم پخش کنید. با سایه چشم صورتی متالیک بسیار معصوم به نظر خواهید رسید .

چگونه یک آرایش طبیعی داشته باشیم؟

جلوه کشیده به چشمان خود بدهید

مژه های بلند جدا از هم در آرایش طبیعی توجه ما را به خود جلب می کند. همچنین می توانید از ریمل L’Oreal Paris Bambi Eye Eye Effect برای مژه های خود استفاده کنید . این ریمل با هدف بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌های شما با افکت چشم آهو، مژه‌های شما را یکی یکی از هم جدا می‌کند و به حجم آن‌ها می‌افزاید.

اگر می خواهید چشم های غزال مانند را در آرایش طبیعی خود بگنجانید، می توانید ریمل چشم بامبی را یک لایه بزنید. این ریمل را در پایین مژه های خود قرار دهید، که به شما امکان می دهد مژه های چشمگیری داشته باشید که از داخل به بیرون فر می شوند و با حرکات زیگ زاگ به سمت انتهای مژه ها به جلو حرکت می کنند. مطمئن شوید که برس ریمل تمام مژه های شما را می گیرد. به لطف فرمول عدم جمع شدن آن، در تمام طول روز چشمانی کشیده خواهید داشت .

چگونه یک آرایش طبیعی داشته باشیم؟

از رژگونه های مایع کمک بگیرید

یکی از مهم ترین شرایط برای ظاهر طبیعی، استفاده از رژگونه مایع است! رژگونه مایع که یکی از نکات کلیدی آرایش است، فورا حالتی کودکانه و معصوم به چهره می بخشد. برای این ظاهر، توصیه می کنیم از رژگونه مایع با رنگ صورتی استفاده کنید.

می‌توانید با انتخاب مناسب‌ترین رنگ برای پوستتان که پپیشنهاد ما رژگونه مایع برند جورجیو آرمانی است که از میان 4 رنگ صورتی مختلف رژگونه مایع برند جورجیو آرمانی ، ظاهری طبیعی به آرایش خود ببخشید. رنگ رز پاستلی شماره 50، یکی از رنگ های مورد علاقه ما، برای آرایش طبیعی ایده آل است! رژگونه مایع را روی گونه های خود بزنید و با برس رژگونه روی استخوان گونه پخش کنید. ما مطمئن هستیم که عاشق این رژگونه که درخشندگی طبیعی به صورت شما می دهد، خواهید بود.

پیشنهاد ما : فراموش نکنید که آرایش خود را با استفاده از هایلایتر در قسمت های بلند صورتتان شاداب تر نشان دهید. پیشنهاد هایلایتر ما  Armani Beauty Neo Nude A-Highlight است. هایلایتر مایع انعکاسی مرواریدی دارد و درخشندگی طبیعی به آرایش شما می بخشد.

چگونه یک آرایش طبیعی داشته باشیم؟

به لب های خود ظاهری مرطوب بدهید

هنگام تکمیل آرایش طبیعی، باید به لب های خود ظاهری مرطوب و طبیعی بدهید. برق لب رنگارنگ، محبوب در دهه 90، با ترند آرایش طبیعی باز می گردد.

پیشنهاد ما NYX Professional Makeup Shine lip Glass است که می توانید تا 16 ساعت براقیت ماندگاری روی لب های خود ایجاد کنید. بله، در حالی که برق لب‌های کلاسیک در مدت زمان کوتاهی اثر خود را از دست می‌دهند، می‌توانید آرایش لب خیس را با براق کننده NYX در تمام طول روز ایجاد کنید. برای آرایش طبیعی باید از رنگ های صورتی روشن، مرجانی روشن یا رژ لب با رنگ خنثی استفاده کنید. ما رنگ Shine Loud Born to Hustle را با این میکاپ خیلی دوست داریم.

همچنین بخوانید:

سلنا گومز با برند لوازم آرایشی خود از زیبایی طبیعی دفاع می کند

۷ ترفند آرایشی برای صورت های چاق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *