کراپ چیست؟ مدل های مختلف لباس کراپ

کراپ یا نیم تنه نوعی لباس با قدی کوتاه تر از تیشرت است که می تواند بدون آستین یا آستین دار باشد. گاهی اوقات کراپ ها به صورت ست با شورت به فروش می رسند. این مدل به دلیل کاربرد فراوانی که به عنوان لباس ورزشی، مهمانی یا راحتی دارد، توجه برندهای مطرح تولید پوشاک را به خود جلب نمود. به عنوان مثال، ترکیه به عنوان کشور مطرح در این زمینه، مدل های زیبایی از کراپ و ست نیم تنه و شورت ورزشی زنانه کوزا را روانه بازار نموده که فروش بسیار خوبی دارد.

جدیدترین مدل کراپ چیست؟

در حال حاضر کراپ به یکی از ترندهای پوشاک بانوان تبدیل شده است؛ به طوری که اگر به یک فروشگاه لباس مراجعه کنید و بپرسید جدیدترین مدل کراپ چیست؟ فروشنده چندین مدل مختلف زیبا را به شما نشان خواهد داد.

جالب است بدانید که بر اساس اطلاعات موجود طراحی و دوخت لباس هایی شبیه به کراپ های امروزی در جنگ جهانی دوم رواج پیدا می کند و در دهه ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ میلادی هم به اوج محبوبیت خود می رسد؛ به طوری که بسیاری از آقایان به خصوص ورزشکاران هم کراپ می پوشیدند.

در سال های اخیر این نوع لباس مورد توجه علاقمندان مد و فشن قرار گرفته و در مدل های مختلفی تولید و عرضه بازار می شود که در دسته های ورزشی، مجلسی، فانتزی و ساده تقسیم بندی می شوند. برخی از‌ این مدل لباس ها مانند ست نیم تنه و شورت زنانه کلوین کلاین بسیار کاربردی هستند و برخی دیگر طراحی فانتزی دارند و انتخاب خوبی برای افرادی با استایل های مدرن و امروزی به حساب می آيند.

کراپ دخترانه

پرفروش ترین و پرطرفدارترین کراپ ورزشی

کراپ های ورزشی، یکی از پرطرفدارترین و پرفروشترین انواع کراپ محسوب می شوند و معمولا با پارچه های کشی دوخت شدند. این نوع لباس تنخور جذب دارد و مانع فعالیت های ورزشی شما نمی شود، بلکه فرم بدن را بسیار زیبا نشان می دهند. به همین دلیل ورزشکاران جزو طرفداران پر و پا قرص انواع کراپ ها هستند. اگر درباره جنس کراپ های ورزشی هم کنجکاو هستید و می خواهید بدانید که بهترین پارچه برای تولید این نوع کراپ چیست؟ باید بگوییم که کراپ های ورزشی معمولا از پارچه هایی با الیاف نخی و پلاستیکی تولید می شوند. این پارچه ها کشسانی خوبی دارند و مانع از تنفس پوست بدن و تعریق بیش از اندازه نمی شوند. کراپ های ورزشی در قسمت جلو دو لایه هستند تا تنخور بهتری داشته باشند. شما می توانید کراپ های ورزشی را به صورت کاپ دار یا بدون کاپ تهیه کنید. ست نیم تنه و شورت کبریتی نیز یکی از مدل های پرفروش است که بانوان آن را با رنگبندی های زیبا به عنوان لباس ورزشی در باشگاه می پوشند.

کراپ فانتزی

کراپ فانتزی، لباس دخترانه زیبا و جذاب

خانم هایی که می دانند کراپ چیست؟ و چقدر ساده با لباس های دیگر ست می شود؛ حتما تعدادی کراپ فانتزی در کمد لباس هایشان دارند. تنوع کراپ های فانتزی بسیار است، برخی از آن ها آستین های توری و چین دار دارند و برخی دیگر با آستین های پفی، خود را در دل دخترهای نوجوان جا می کنند. شما می توانید کراپ های فانتزی را در رنگ ها و طرح های مختلفی تهیه کنید و به راحتی با شلوارهای جین، کتان و حتی پارچه ای ست کنید. اگر از لباس های عروسکی و فانتزی خوشتان می آید پیشنهاد ما پوشیدن کراپ همراه با یک دامن زیبا است.

کراپ کبریتی ساده

اگر قصد خرید یک کراپ کاربردی برای استفاده در زیر کت، سویشرت و… را دارید؛ ما به شما کراپ های کبریتی تک رنگ را پیشنهاد می کنیم. این نوع کراپ ها هم در انواع آستین بلند، آستین کوتاه و بدون آستین تولید می شوند و شما می توانید از آن ها در استایل های روزمره خود استفاده کنید. رنگ هایی مانند سفید، کرم، مشکی و خاکستری با اکثر لباس های دیگر به راحتی ست می شوند. شما با خرید کراپ هایی با این رنگ ها می توانید تا مدت ها استایل های جذابی را با لباس های دیگرتان بسازید و از پوشیدن آن ها لذت ببرید. این نوع کراپ ها تنخور راحت و طول عمر بالایی دارند. بنابراین تا مدت ها مهمان کمد لباس شما خواهند بود.

مدل های مختلف لباس کراپ

کراپ مجلسی شیک و راحت

 احتمالا تا به حال کراپ های مجلسی را در ویترین فروشگاه ها دیدید و می دانید که تفاوت کراپ های مجلسی با انواع دیگر کراپ چیست؟ البته هنوز هم افرادی هستند که نام این نوع لباس های مجلسی را نمی دانند اما از آن ها استفاده می کنند. کراپ های مجلسی در طرح، رنگ و پارچه متفاوت هستند و با طراحی های خاصی دوخت می شوند.

به عنوان مثال کراپ هایی با پارچه های سوزن دوزی، مروارید دوزی یا پولک دوزی جزو پرفروشترین انواع کراپ های مجلسی هستند. این نوع کراپ ها قیمت بسیار بالاتری نسبت به انواع دیگر کراپ ها دارند. ما به شما تضمین می دهیم که با پوشیدن آن ها در مجالس و مهمانی ها خواهید درخشید.

دلیل محبوبیت کراپ بین بانوان چیست؟

کراپ ها انتخاب اول افرادی هستند که تناسب اندام خوبی دارند و از پوشیدن لباس های کوتاه خوششان می آید. کراپ ها به دلیل قد کوتاهشان شما را قد بلندتر نشان می دهند.

اگر از شلوارهایی با فاق بلندتر هم استفاده کنید، قدتان بیشتر از هر زمان دیگری بلندتر و کشیده تر به نظر خواهد آمد. دختران جوان و نوجوان از طرفداران پر و پا قرص انواع کراپ ها به خصوص کراپ های فانتزی و ورزشی هستند؛ زیرا قیمت مناسبی دارند و به راحتی با لباس های دیگر ست می شوند.

بنابراین اگر به استایل های اسپرت و کژوال یا نیمه رسمی علاقمند هستید؛ در خرید کراپ شک نکنید!

کراپ های مجلسی برای کسانی که از لباس های تکراری خسته شدند، انتخاب خوبی به حساب می آیند. این روزها بسیاری از سلبریتی های دنیا هم در مراسم های رسمی مختلف با کراپ ظاهر می شوند؛ بنابراین در حال حاضر این نوع لباس ها در همه کشورهای دنیا ترند و محبوب هستند.

کلام آخر

کراپ چیست؟ لباس هایی با قدی کوتاه تر از تاپ و تیشرت های معمولی هستند؛ اما نسبت به سوتین ها قد بلندتری دارند. این نوع لباس ها با پارچه های مختلف و در طرح های متفاوتی تولید می شوند و به طور کلی در مدل های ورزشی، مجلسی، فانتزی و ساده دسته بندی می شوند. شما می توانید انواع مختلف کراپ را در موقعیت های گوناگون از باشگاه های ورزشی تا مهمانی ها و مجالس بپوشید. این نوع لباس ها شما را قد بلندتر از حالت عادی نشان می دهند اما پوشیدن آن ها به خانم هایی با اضافه وزن بالا پیشنهاد نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *