با این 6 روش تیرگی دور چشم ها را از بین ببرید

تیرگی دور چشم چیست و چگونه میتوانیم آن را درمان کنیم: امروز در بانو زی قراره به مواردی اشاره کنیم که خیلی ها دنبالش هستند، پس با ما باشید تا پایان این مقاله :

اکثر ما آدمها در طول زندگی سیاهی دور چشم تجربه کردیم ومعمولا دلیل آن را همگی کم خوابی وخستگی میدونیم درصورتی که علل مختلفی در این قضیه تاثیر گذار هستند دلایلی مثل کم آبی بدن،افزایش سن،کاهش بافت چربی اطراف چشم،استفاده از سیگارو الکل،کمبود آهن و… خوشبختانه میتوان باتغییر یکسری عادات ومصرف خوراکی تیرگی دور چشم را از بین برد.

با این 6 روش تیرگی دور چشم ها را از بین ببرید در سایت بانو زی

به اندازه کافی بخوابید!

بهتر حدود ۸ ساعت خواب مفید در شب داشته باشید، حتی اگر روزی پر استرس رو گذروندید از خواب شبتون غافل نشید.

نوشته های مشابه

هنگام خواب از بالش بلند استفاده کنید!

اگر تیرگی دور چشم بیشتر صبح ها پدیدار می شود احتمالا به دلیل وضعیت بد سرتون هنگام خواب بوده است، استفاده از بالش بلند بهتون کمک میکنه تا از شر این سیاهی ها رها بشید.

استفاده از ماسک خیار برای سیاهی دور چشم در سایت بانو زی

معجزه ماسک خیار! در از بین بردن تیرگی دور چشم

خیار به دلیل ویتامین c موجود در آن، باعث مرطوب شدن پوست و تغذیه آن می شود. یک خیار خنک بردارید و برش های یک سانتی بزنید و آن را روی چشم خود بگذارید. با این روش به راحتی تیرگی دور چشم خود را از بین خواهید برد.

مرهمی به اسم چای کیسه ای! کافئین برای سیاهی دور چشم

درسته چای کیسه ای میتونه بهتون کمک کنه تا به نتیجه دلخواهتون برسید، کافئین موجود در چای به شما یاری میرسونه فرقی نداره چای سیاه یا سبز، کافیه یک چای کیسه ای را درآب جوش فروبرده بعد آن را خارج کنید واجازه دهید خنک بشه وبعد آن را روی چشم بگذارید. اینطوری شاهکار چای کیسه ای را خواهید دید که چگونه سیاهی دور چشم شما را از بین خواهد برد.

روغن های گیاهی!

روغن های گیاهی میتونه در بهبود سیاهی دورچشم موثر باشد، روغن هایی مثل اسطوخدوس، رازیانه، بابونه زیر چشم بزنید و ماساژ دهید.

استفاده از گلاب برای از بین بردن سیاهی دور چشم در سایت بانو زی

گلاب و از بین بردن سیاهی دور چشم

گلاب علاوه بر بوی مطبوعی که داره میتواند پوست خسته را آرام و جوان کند کافیه یک پد بهداشتی آغشته به گلاب کنید و روی چشم بگذارید.

عصاره گوجه و لیمو ترش :

ترکیبی از عصاره گوجه فرنگی و لیمو ترش روی پدبهداشتی بزنید واطراف چشم بمالید(لطفا قبل از استفاده حتما تست کنید که حساسیت نداشته باشید)
گوجه سرشار از لیکوپن و لیمو ترش روشن کننده است

سخن پایانی:

شما چیکار میکنید تا سیاهی دور چشماتون از بین بره؟ منتظر کامنتاتون هستیم تا بیشتر در این مورد باهم گپ و گفتگو داشته باشیم.

5 دیدگاه

  1. مقاله های سایتتون عالیه

  2. مبینا دریادل گفت:

    من از خیار استفاده کردم و جواب گرفتم بقیه رو هم امتحان میکنم

  3. زهرا محمدی گفت:

    خیلی جالب بود متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *