خاص ترین و جذاب ترین مدل های دیزاین دسر رستورانی

دیزاین دسر رستورانی: دسرها بخشی از هنر آشپزی هستند. که با تنوع فراوان خود در سراسر جهان، تجربه لذت‌بخشی از طعم‌ها و مزه‌ها را ارائه می‌دهند. مدل‌های مختلف دسر به فرهنگ‌ها، مواد اولیه در دسترس و روش‌های آشپزی منطقه‌ای بستگی دارد. در ادامه به معرفی چندین مدل دسر معروف از مناطق مختلف جهان می‌پردازیم.

ما در مجله بانو زی خاص ترین و جذاب ترین مدل های دیزاین دسر رستورانی را برای شما آوردیم.

دیزاین دسر رستورانی

نوشته های مشابه

دیزاین دسر رستورانی:

دسرهای ایرانی تنوع بسیار زیادی دارند و به دلیل استفاده از مواد طبیعی و معطر مانند گلاب، زعفران، هل و پسته، طعمی بی‌نظیر دارند. از جمله معروف‌ترین دسرهای ایرانی می‌توان به شله زرد، حلوای زعفرانی و بستنی سنتی اشاره کرد. شله زرد، از برنج، شکر، زعفران و گلاب تهیه می‌شود و با خلال پسته و بادام تزئین می‌شود. حلوا نیز یک دسر مقوی است که از آرد گندم، شکر، روغن و زعفران درست می‌شود. بستنی سنتی ایرانی که با طعم‌های گلاب و زعفران شناخته می‌شود، یکی از خوشمزه‌ترین دسرهای ایرانی است.

فرانسه به عنوان مهد هنر آشپزی، دسرهای معروفی دارد که در سراسر جهان شناخته شده‌اند. کرم بروله (Crème brûlée) یکی از محبوب‌ترین دسرهای فرانسوی است که از کرم وانیلی با رویه‌ای کاراملی تشکیل شد است. ماکارون، نوعی شیرینی سبک و رنگارنگ است که از پودر بادام، شکر و سفیده تخم مرغ تهیه می‌شود و با انواع مختلف کرم و مربا پر می‌شود. تارت تاتین، نوعی پای میوه‌ای است که به صورت وارونه پخته می‌شود و کاراملی شدن میوه‌ها در این دسر طعمی ویژه ایجاد می‌کند.

ایتالیا نیز با دسرهای معروف خود در جهان شناخت شد است. تیرامیسو یکی از معروف‌ترین دسرهای ایتالیایی است که از لایه‌های بیسکوییت خیس‌شده در قهوه و کرم ماسکارپونه تشکیل شد است. پانا کوتا (Panna Cotta) که به معنای “خامه پخت” است، از خامه، شیر و ژلاتین تهیه می‌شود و معمولاً با سس‌های میوه‌ای سرو می‌شود. ژلاتو (Gelato) نوعی بستنی ایتالیایی است که بافت نرم‌تری نسبت به بستنی‌های معمولی دارد و طعم‌های متنوعی از جمله شکلات، وانیل و میوه‌های مختلف دارد.

 دیزاین دسر رستورانی زیبا

 دیزاین دسر رستورانی جذاب

 دیزاین دسر رستورانی خاص

 دیزاین دسر رستورانی کیوت

 دیزاین دسر رستورانی لوکس

 دیزاین دسر رستورانی ترند

 دیزاین دسر رستورانی خاص

 دیزاین دسر رستورانی جذاب

 دیزاین دسر رستورانی فانتزی

 دیزاین دسر رستورانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *