آموزش زدن ریمل و کشیدن خط چشم  

آموزش زدن ریمل و کشیدن خط چشم 

نحوه آرایش چشم خانم ها به عنوان یکی از سخت ترین و حساس ترین بخش ها در صورت به شمار می ‌رود. امروزه انواع ریمل ها و خط چشم ها جهت استفاده در دسترس بانوان قرار دارند. استفاده از این دو محصول به خوبی می توانند در چهره بانوان تغییر زیادی ایجاد نمایند.

خط چشم

با توجه به حساسیت این بخش از صورت بانوان، جهت آرایش شما باید هنگام انتخاب خط چشم و ریمل گزینه ای انتخاب نمایید که با مدل چشم های شما هماهنگی مناسبی داشته باشد.

ریمل و خط چشم به عنوان دو محصول پرکاربرد و فوق العاده تاثیر گذار در صنایع لوازم آرایشی به شمار می ‌روند. چنانچه قصد دارید در عرض چند دقیقه ظاهر خود را به شکل محسوسی زیباتر نشان دهید می توانید از این دو محصول استفاده نمایید. استفاده صحیح از ریمل و خط چشم می تواند چشمان شما را جذابتر و درشت تر نشان داده و به اهدافی که مد نظر دارید برسید.

بهره بردن از ترفندهایی می‌تواند به شما کمک کند تا به هنگام استفاده از این دو محصول بتوانید نتایج  بهتری به دست آورده و چشمانی جذاب و گیرا برای خود آرایش نمایید.

خرید ریمل مناسب

چنانچه در نظر دارید با استفاده از ریمل زدن نتایج رضایت بخشی به دست آورید، هنگام شروع به کار باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. قاعدتاً مهمترین نکته ای که باید به آن دقت کنید انتخاب و خرید ریمل مناسب خواهد بود. با توجه به اینکه امروزه در بازار می توانید ریمل های مختلفی را با تنوع رنگ و مدل خریداری نمایید، توجه داشته باشید که مناسب با نیازمندی ‌های خود بتوانید گزینه ای ایده آل را انتخاب نمایید.

با وجود این که بیشترین تقاضا برای خرید ریمل مربوط به رنگ مشکی است اما بسیاری از بانوان ترجیح می دهند جسارت بیشتری به خرج داده و از رنگ هایی مانند قهوه ای، سبز، آبی و قرمز تیره نیز استفاده کنند.

علاوه بر اینکه ریمل را می توانید در رنگ های مختلف خریداری نمایید، با توجه به نوع مژه های خود باید ریمل را با کیفیتی بالا خریداری نمایید. چنانچه فعالیت‌ های ورزشی را به شیوه حرفه ‌ای و شدید انجام می ‌دهید و یا زیاد عرق می ‌کنید، باید ریمل خریداری شده توسط شما ضد آب بوده و کیفیت بالایی داشته باشد.

معرفی و خرید خط چشم مناسب

به مانند ریمل این نوع محصول نیز هنگامی که قصد خریداری آن را دارید باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید. با توجه به اینکه خط چشم در انواع مختلفی مانند مدادی، مایع و ماژیکی تولید می شود، باید گزینه ای انتخاب نمایید که بتواند پاسخگوی نیاز های شما باشد.

آرایش چشم

هر کدام از خط چشم های موجود قابلیت و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. به عنوان مثال خط چشم های مدادی در رنگ های مختلف در دسترس شما قرار می گیرند. از جمله ویژگی ‌های این نوع خط چشم می ‌توان به استفاده آسان، بهره مندی از رنگ های مختلف و قیمت مناسب آن اشاره کرد. در طرف مقابل خط چشم مایع نیز از نقاط قوتی برخوردار است. استفاده از این خط چشم می ‌تواند قدرت ماندگاری بالاتری داشته و همچنین با استفاده از این نوع محصول می توانید برای چشم های خود حالت دهی بهتری ایجاد نمایید. خط چشم های ماژیکی نیز قابلیت استفاده بسیار آسانی داشته و ساختاری بین مدادی و مایع دارند.

نکات مهم جهت خرید خط چشم

به مانند ریمل، چنانچه قصد خریداری این محصول را دارید باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. با توجه به اینکه خط چشم ها دارای ویژگی های گوناگونی هستند، گزینه خریداری شده توسط شما باید با کیفیت بالایی بوده و قابلیت ضد آب بودن داشته باشد. علاوه بر این ضخامت نوک خط چشم را بررسی کرده تا بتوانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید گزینه ای مناسب نمایید. از دیگر نکات مهم هنگام خرید خط چشم می ‌توان به ماندگاری آن و همچنین نوع پوست خود اشاره کرد. توجه داشته باشید که اگر دارای پوستی حساس هستید خط چشمی خریداری کنیم که در آن کمتر از مواد شیمیایی و حساسیت زا استفاده شده باشد.

نکات مهم جهت زدن ریمل

برای ریمل زدن ابتدا برس مورد نظر را در محفظه ریمل قرار داده و تمام قسمت های آن را با حرکات چرخشی به ریمل آغشته نمایید. سپس از قسمت انتهایی مژه شروع به ریمل زدن کرده تا مژه های شما جذاب تر و پرپشت تر به نظر برسند. سعی کنید ابتدا برس مورد نظر را در زیر مژه های گوشه داخلی چشم گذاشته و حرکت آن را به آرامی انجام دهید تا بتوانید به خوبی مژه ها را از هم جدا نمایید.

نکات مهم برای استفاده از ریمل

نکات مهم برای استفاده از ریمل

استفاده از ریمل نیازمند آگاهی شما از خصوصیات و ویژگی های این محصول خواهد داشت. سعی کنید هنگام استفاده از این محصول برس خود را زیاد به ریمل آغشته نکنید. استفاده بیش از حد از ریمل بر روی برس می ‌تواند موجب چسبیدن مژه ها شود.

برس خریداری شده توسط شما باید متناسب با حجم و بلندی مژه های شما باشد. اگر می خواهید ظاهر مژه ‌های شما پس از خشک شدن ریمل جذاب‌ تر باشد، بهتر است با یک برس تمیز ریمل اضافه را در زیر مژه ها بردارید. به هیچ عنوان هنگام ریمل زدن از انگشتان یا ابزارهای متفرقه استفاده نکنید. این عمل می تواند موجب ایجاد التهاب و عفونت در پلک های شما شود.

نکات لازم و آموزش کشیدن خط چشم

چنانچه قصد کشیدن خط چشم را دارید نیز باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید. برای جلوگیری از لرزش دست می ‌توانید از پاهای خود کمک بگیرید. با توجه به اینکه لرزش دستان شما ممکن است موجب کشیدن یک خط پهن بر روی خط مژه های شما شود، استفاده از این ترفند به شما کمک می کند تا بهتر عمل نمایید. در واقع باید بدانید که بسیاری از خانم ها هنگام کشیدن خط چشم با مشکل لرزیدن دست ها مواجه هستند. به همین جهت می توانید برای درست کردن این مشکل از کانسیلر استفاده نمایید. کانسیلر مو می تواند به شما کمک کند تا خطوط کج و معوج را صاف نمایید. در کنار این موارد استفاده از فرمژه نیز از تکنیک هایی به شمار می رود که به شما کمک می کند تا این عمل را به درستی انجام دهید.

سخن پایانی

بهره مندی شما از ویژگی ها و کاربردهای خط چشم و ریمل می ‌تواند کمک کند تا استفاده بهتری از این محصولات داشته باشید. ما در این مطلب با معرفی نکات لازم جهت کشیدن خط چشم و ریمل به شما اطلاعات کافی را ارائه داده ایم. علاوه بر این جهت خرید این محصولات نیز باید نکات گفته شده را مد نظر قرار دهید.

همچنین بخوانید:

معرفی پنج ریمل پرطرفدار در ایران

ترفندهای ریمل که باید بدانید

معرفی انواع برس ریمل و کاربردهای آن 

ریمل اسنس اصل یا فیک + راه های تشخیص

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *