معرفی انواع برس ریمل و کاربردهای آن 

معرفی انواع برس ریمل و کاربردهای آن 

امروز در سایت بانو زی میخواهیم چند نکته مهم در خصوص مدل های مختلف برس ریمل با شما به اشتراک بگزاریم. امیدوارم این مطلب بتواند به شما کمک کند تا بهترین خرید و انتخاب را داشته باشید.

چنانچه قصد خرید ریمل را دارید قبل از آن باید اطلاعات کافی از انواع برس ریمل داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. بدون شک تمام خانم ها امروزه با خرید ریمل و استفاده از آن ها سعی در زیبا سازی چشم های خود دارند. با توجه به اینکه برس ها امروزه در شکل های مختلف با منحنی ها و سبک های منحصر به فرد می توانند بر روی مژه های شما جلوه های بی نظیر ایجاد کنند، هنگام خرید برس باید آشنایی کامل با انواع آن ها داشته باشید.

با توجه به انیکه انجام آرایش بر روی صورت و بخش های مختلف آن مستلزم خرید لوازم و محصولا کاربردی و با کیفیت است، آشنایی شما با مدل های مختلف برس ریمل جهت استفاده میتوانید به عنوان گزینه ای مهم در نظر بگیرید.

کاربرد برس ریمل

همانگونه که عنوان کردیم یکی از پر استفاده ترین لوازم آرایشی در بین بانوان ریمل به شمار می‌ رود. بدون شک شما می توانید در تمام کیف های آرایش بانوان ریمل و برس آن را مشاهده کنید. با توجه به اینکه نقش اصلی در استفاده از ریمل را برس ایفا می کند، به هنگام خرید آن شما باید به خوبی بتوانید گزینه ‌های موجود را بررسی کرده تا متناسب با نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

خرید ریمل بر اساس برس

چشم ها به عنوان یکی از مهمترین نقاط در صورت برای آرایش به شمار می روند. به همین علت انجام آرایش بر روی آن ها همواره با حساسیت ‌های بالایی همراه خواهد شد. با توجه به اینکه نقش چشم در جذابیت خانم ها غیر قابل انکار است، هنگام خرید ریمل و برس آن باید بتوانید بهترین گزینه ها را انتخاب نمایید. در واقع شما میتوانید با خرید ریمل متناسب با چشم های خود، آنها را درشت تر نشان دهید و مژه های خود را حجیم و بلندتر بتوانید نمایان کنید.

معرفی انواع برس ریمل و کاربردهای آن 

در حالت کلی ریمل از یک مایع خمیری و یک برس تشکیل می شود که شما باید برس را درون محفظه ای که مایع در آن قرار دارد وارد کرده و پس از آن ویژگی هایی که در نظر دارید را بر روی مژه های خود پیاده کنید. به همین دلیل حساسیت بالایی هنگام خرید ریمل بر روی برس به کار می رود.

به عنوان مثال با توجه به اینکه برس های ریمل، دارای خواص و کاربردهای مختلفی هستند، مثلاً برخی از آن ها جهت بلند کردن مژه قابلیت استفاده داشته و برخی دیگر برای حجم دهندگی می توانند مناسب باشند، هنگام خرید شما باید تمام این شرایط را در نظر داشته باشید. بان این حال امروزه ریمل ها در مدل های ترکیبی در بازار ارائه می شوند و شما میتوانید با خرید ریمل چند کاره تمام ویژگی هایی که در نظر دارید را بتوانید بر روی مژه های خود پیاده کنید.

معرفی انواع برس ریمل

با توجه به اینکه طیف گسترده ای از ریمل ها و برس ها امروزه در بازار عرضه می ‌شوند ما در اینجا با معرفی چند برس پرکاربرد به شما اطلاعات کافی ارائه خواهیم داد.

برس باریک

خرید ریمل و استفاده از برس باریک به شما این امکان را میدهد که بتوانید تمام مژه های خود، حتی مژه های باریک و ریز را با استفاده از مایع موجود بپوشانید و بدون ایجاد هرگونه کثیفی تمام مژه های خود را پوشش دهید. معمولاً آرایشگران و میکاپ آرتیست ها برای مشتریانی که از مژه های کوتاه و تیزتر برخوردار هستند از این نوع برس استفاده می کنند.

برس ضخیم و متراکم

چنانچه قصد حجم دهی به مژه های خود را دارید بهترین گزینه برای شما، خرید برس ضخیم و متراکم به شمار می رود. با توجه به طراحی ایده آل این برس، به خوبی می تواند برای مژه های کم پشت و نازک عملکرد مناسبی داشته باشد. این سبک از طراحی برس موجب می شود که شما مژه هایتان پرپشت شود.

برس s شکل

اگر به هنگام خرید ریمل قصد دارید از برسی استفاده کنید که علاوه بر افزایش طول، بتواند حجم مژه ‌های شما را نیز افزایش دهد، می توانید از این برس استفاده نمایید. در واقع مهمترین خاصیت این برس قابلیت حج دهندگی و بلند کردن مژه ها به شمار می رود. نوع ساختار برس (S) به گونه ای است که دارای نوک تیز بوده و برای مژه های داخلی چشم که ریزتر هستند گزینه ای ایده آل به شما می رود. جهت بلند کردن مژه های کوچک خود با توجه به فاصله لبه های موجود، این برس بهترین گزینه به شمار می رود.

برس منحنی شکل

برس منحنی باعث خواهد شد تا مژه های شما حجم زیادی را به خود بگیرد. خانم هایی که دنبال مژه های پر حجم هستند، ما این برس را به آنها پیشنهاد میکنیم. اگر دارای مژه های بلند هستید و می خواهید حجم مژه‌ های خود را نیز بیشتر نمایان کنید می توانید از این برس استفاده نمایید.

برس گرد یا توپی

گاهی اوقات بانوان با شرایطی مواجه می ‌شوند که قصد دارند بخش خاصی از مژه‌ های خود را نمایان کرده و تمرکز بیشتری بر روی آن ها داشته باشند. به همین علت باید از یک برس با ساختاری منحصر به فرد استفاده کنند.برس گرد یا تیوپی باعث خواهد شد تا بخش های خاصی از مژه شما آغشته به ریمل شود. در کنار این خاصیت برای استفاده در پایین چشم و گوشه داخلی چشم نیز می توانید از برس گرد و توپی بهره ببرید. از دیگر ویژگی ها و کاربردهای برس گرد و توپی می ‌توان به قابلیت استفاده برای بانوانی که دارای چشم های حساس هستند اشاره کرد.

معرفی انواع برس ریمل و کاربردهای آن 

برس نوک تیز

ساخت این برس به شکلی است که قسمت نوک تیز آن می تواند برای مژه های داخلی کاربردی بوده و برای مژه های بیرونی چشم از قسمت بزرگتر استفاده نمایید. قرار گرفتن نوک تیز در جلوی این برس به شما این امکان را می دهد که بدون به هم چسباندن مژه ها بتوانید قسمت های پایینی چشم را آرایش نمایید.

برس مارپیچی

بانوانی که دارای مژه های کوتاه و تیز هستند بهترین گزینه برای آن ها خرید ریمل با برس مارپیچی به شمار می رود. همواره قبل از استفاده از ریمل شما باید جهت جلوگیری از چسبندگی مژه ها مایع اضافی ریمل را پاک نمایید. برس مارپیچی باعث میشود دیگر مژه های شما به هم نچسبد.

معرفی انواع برس ریمل و کاربردهای آن 

سخن پایانی

اهمیت لوازم ارایشی به خصوص لوازمی که به چشم و اطرف آن ارتباط دارند، بسیار زیاد بوده و باید در خرید آنها دقت کنید.

امروز در بانو زی تلاش کردیم تا انواع مختلف برس ریمل را برای شما معرفی کنیم. شما نیز می توانید با خرید ریمل از سایت بانو زی و استفاده از برس های موجود، آرایش زیباتری بر روی چشمان خود انجام دهید.

همچنین بخوانید:

معرفی پنج ریمل پرطرفدار در ایران

ترفندهای ریمل که باید بدانید

ریمل اسنس اصل یا فیک + راه های تشخیص

آموزش زدن ریمل و کشیدن خط چشم

4 دیدگاه

  1. چقدر به درد بخور بود مطلب?? ممنون ازتون ??

  2. چه جالب به عنوان یه دختر اصلا کاربرد های فرچه هارو نمیدوسنتم

    1. محمدرضا تقی زاده گفت:

      خوشحال میشیم با دوستانتون به اشتراک بزارید این مطلب رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *