ترفندهای آرایشی مخصوص بانوان شاغل

ترفندهای آرایشی مخصوص بانوان شاغل

امروزه اکثر خانم ها شاغل هستند و زمان زیادی برای رسیدگی به خود و میکاپ های حرفه ای ندارند، یا اینکه انقدر موفق هستند که ثانیه ها نیز برای آنها ارزشمند است و دنبال راه های سریع و کاربردی برای رسیدگی به خودشان هستند امروز در بانو زی به چند ترفند کاربردی مخصوص بانوان شاغل عزیزمون میپردازیم.

لاک ناخن:

برای سریع تر خشک شدن لاک ناخن بعد از استفاده سریع دستان خود را درون یک کاسه ابسرد فرو ببرید یا اینکه ناخن های خود را درمقابل باد خنک سشوار قرار دهید.

نوشته های مشابه

قرمزی صورت:

هنگام ورزش یا فعالیت های سنگین صورت قرمز می شود و این پاسخ طبیعی بدن است که با گشاد شدن رگ ها جریان خون بیشتر می شود برای از بین بردن این قرمزی یک حوله سرد و خیس پشت گردن بزارید.

پف چشم:

کم خوابی، بدخوابی و عوامل مشابه در پف چشم ها تاثیر گذار هستند برای از بین بردی فوری این پف ها یک دستمال تمیز بردارید مقداری سبزی در آنها بزارید و در فریزر قرار دهید تا خنک شود و آنها را روی چشم بگذارید، استفاده از پارچه نرم آغشته به چای بابونه نیز همین اثر را دارد.

خارش و قرمزی بعد وکس:

بخاطر ضخامت مو ها و حساسیت پوست صورت بعد از استفاده از وکس پوست سرخ می شود برای از بین بردن این سرخی از کرم هیدورکورتیزون استفاده کنید.

ترمیم ناخن:

ناخن ها در معرض آسیب های زیادی هستند واین آسیب ها باعث شکستگی ناخن ها می شود یک چای کیسه ای بردارید به اندازه شکستگی ناخن کیسه چای را برش دهید و با چسب ناخن آن را روی ناخن بچسبانید و یکبار دیگر هم این کار انجام دهید و سپس لاک بزنید، توجه کنید موقع استفاده از مواد شوینده از دستکش استفاده کنید این مواد اسیب زیادی به ناخن میزند.

خشک کردن مو:

بعد از استحمام اب اضافی موها را با حوله بگیرید و بعد سرتان کامل خم کنید و خشک کردن مو با سشوار را از لایه های زیرین شروع کنید با این روش موها زودتر خشک میشود وقتی روی مو را خشک میکنید لایه های زیر خیس میماند و برس کشیدن را سخت میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *