خط چشم خوب چی بخریم؟؟؟ حتما دقت به این موارد دقت کنید

خط چشم خوب چی بخریم؟؟؟

همان طور که میدانید برای زیبا جلو دادن چشم ها از خط چشم استفاده میکنیم، استفاده از خط چشم میتواند به ما کمک کند که چشم های ریز را درشت و چشم های درشت را ریز جلوه دهیم، نکته ای که اینجا حائز اهمیت نوع خط چشمی ست که قراره استفاده کنیم در این مقاله کوتاه ما به شما چند مدل خط چشم خوب معرفی میکنیم.

انواع خط چشم وکاربرد آن:

خط چشم ماژیکی :

این نوع خط چشم ها با سر ماژیکی که دارند کار خط چشم کشیدن را آسان کرده و به راحتی میتوانید با کمک آنها خط های نازک و پهن بکشید و در کنار استفاده آسان ماندگاری بالای آنها برای مصرف روزانه باعث شده یکی از پر طرفدارترین مدل خط چشم ها باشد، خط چشم های ماژیکی در رنگ های مختلف در بازار موجود است ولی یکی از پرطرفدارترین خط چشم های ماژیکی خط چشم مای مدلdip liner است.

خط چشم dip liner ضد آب بود و شما میتوانید حتی در استخر از آن استفاده کنید و همینطور رنگ مشکی آن بسیار براق و جذاب است و خط چشمی که میکشید حالت مرطوب دارد.

خط چشم مدادی یا مداد چشم:

این مدل خط چشم از قدیم دربازار موجود بوده و هر خانمی حداقل یکبار از ان استفاده کرده است، استفاده از این خط چشم ها اسان است و زود هم پاک می شود از جمله ویژگی های این خط چشم مصرف اسان ماندگاری کم مناسب استفاده داخل چشم و….

بهترین نوع این خط چشم مدل دبورا سری matita 24ore است. این خط چشم ایتالیایی است و مورد تایید سازمان غذا ودارو است.

خط چشم مویی:

استفاده از این خط چشم ها نسبت به خط چشم های ماژیکی سخت تر است اما خب این مدل هم طرفداران خاص خودشان را دارند با کمک این خط چشم ها میتوانید یک خط چشم زیبا بکشید بدون ترک خوردگی یا پوسته پوسته شدن و درهنگام نیاز هم به راحتی پاک می شوند.

از بهترین نوع این خط چشم،خط چشم مای مدل ای لاینر است.

این خط چشم ها بخاطر طراحی که دارد حتی برای افراد تازه کار نیز مناسب است، این خط چشم ماندگاری بالایی دارد و نیاز به تجدید در طول روز ندارد، این خط چشم دارای ویتامین E است و باعث جلوگیری از چین و چروک پوست، باعث تولید کلاژن در پوست و….میشود.

خط چشم ژلی یا کرمی:

اگر دنبال یک تجربه متفاوت در خط چشم ها هستید پیشنهاد ما به شما خط چشم ژلی است این خط چشم ها برای ارایش های دودی بسیار مناسب است،و ماندگاری بالای آنها نیز باعث میشود که در طول پخش نشود.
خط چشم لی مدل silk liquid از بهترین نوع این خط چشم هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *