روش های کوچک کردن بینی در خانه

یکی از رایج ترین عمل های این روزا عمل بینی است، عملی که خانم و اقا و در هر سن و سالی طرفدار اون هستند، ولی عمل بینی هزینه سنگینی دارد و یا یکسری از افراد از جمله خود من از عمل کردن میترسند پس به دنبال راه حل های طبیعی و کم خطر برای کوچک کردن بینیشون هستند در این مطلب باما همراه باشید تا روش های خانگی کوچک کردن بینی ویکسری ورزش مخصوص بینی بهتون اموزش بدیم.

کوتاه شدن بینی:

به مروز زمان و با بالا رفتن سن بدن انسان ضعیف میشود و غضروف ها نیز از این قضیه مستثنی نیستند یک روش برای کمک کردن به غضروف بینی که باعث کوتاه تر شدن بینی نیز می شود این است که با کمک انگشت اشاره نوک بینی را کمی فشار دهید و آروم به سمت پایین هدایت کنید هروقت که زمان داشتید این کار تکرارکنید.

نوشته های مشابه

تغییر شکل بینی:

با کمک انگشتان اشاره هر دو طرف بینی فشار دهید و با فشار زیاد هوای داخل بینی را به بیرون هدایت کنید با این روش میتوانید به بینی فرم دلخواه خودتون بدید این کار را ۱۰ تا۱۵ بار انجام دهید.

صاف کردن:

صورتتون صاف نگه دارید و حالا بینی را بچرخانید با اینکار عضلات بینی شما تقویت شده و شکل میگیرد این کار مرتب انجام دهید تا زودتر به نتیجه برسید.

ماساژ بینی:

یکی دیگر از روش ها که به شما کمک میکند بینی خوش فرمی داشته باشید ماساژ بینی است از قسمت وسطی پل بینی شروع کنید با حرکات دایره وار بینی ماساژ دهید.

چندتا ماسک خانگی برای کوچک کردن بینی:

زنجبیل:

کمی پودر زنجبیل و با اب مخلوط کنید و خمیر چسبناک بدست امده را روی قسمت هایی از بینی که میخواهید کوچک شود بزارید و ۱۵دقیقه بعد بشورید، توجه داشته باشید امکان دارد کمی بینی بسوزد.

یخ:

یک تکه یخ را بین دستمال نخی تمیزی بگذارید و ان را روی بینی ماساژ دهید راحت ترین راه برای کوچک کردن بینی است در صورتی که هر روز تکرار کنید.

لطفا توجه کنید اگر دچار مشکلاتی مثل سینوسی و عفونی هستید این کار انجام ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *