نکات مهم آرایشی برای چشم های فندقی + آموزش

آرایش چشم های فندقی همراه با آموزش کامل آن در بانو زی ، با ما همراه باشید.

زیبایی خود را با نکات آرایشی برای چشم های فندقی آشکار کنید

واضح است که چشم های فندقی هاله ای مرموز دارند. این رنگ منحصربفرد که یادآور فوم عسل است، واقعا انرژی بی نظیری دارد. راه انعکاس این انرژی به استایل با انعکاس صحیح آن، پوشیدن رنگ هایی است که چشم های فندقی را برجسته می کند و آرایشی که توجه را به این رنگ چشم های باشکوه جلب می کند.

همانطور که می دانید جادوی آرایش زمانی آشکار می شود که در مکان مناسب و در زمان مناسب و به روش صحیح استفاده شود. به همین دلیل لازم است هنگام آرایش به فرم و رنگ چشم ها توجه زیادی می شود. زیرا تنها آرایشی که مطابق با کدهای متناسب با ساختار چشم باشد، می تواند با نسبت دادن معانی عمیق به چشم، جلوه ای هیپنوتیزمی در اطراف شما ایجاد کند. در این مقاله به ترندهای آرایش چشم فندقی پرداختیم. اگر به دنبال راه هایی برای افزایش درخشش چشم های گرم خود با آرایش هستید، می توانید این نکات را بررسی کنید.

آرایش چشم های فندقی همراه با آموزش کام

هنگام آرایش چشم های فندقی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اگر می خواهید رنگ چشمی را که گرمای سواحل عجیب و غریب را حمل می کند آشکار کنید، باید به رنگ هایی که استفاده می کنید توجه کنید. شما باید همیشه این معیار را در نظر داشته باشید، به خصوص هنگام انتخاب سایه چشم برای چشم های فندقی.

همیشه می توانید از رنگ های مسی و خاکی استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید رنگ های سبز را نیز در آرایش خود بگنجانید که در رنگ چشم می توانید درخشش هایی را مشاهده کنید.

می‌توانید با ترکیب رنگ‌های برهنه با یاسی روشن و بنفش، ظرافت اصلی را به دست آورید.

هنگام استفاده از رنگ های تیره مانند مشکی و خاکستری، نباید از افزودن براق های متالیک در این بین غافل شوید.

پایه گذاری فرم چشم

علاوه بر همه اینها، هنگام ایجاد خط چشم و مدل چراغ جلو، نباید فراموش کنید که فرم چشم را پایه گذاری کنید. این نکته بسیار مهم است تا چشمان شما بی نقص ترین باشد. با بررسی مقاله نکات آرایشی با توجه به فرم چشم می توانید مناسب ترین مدل آرایش را برای خود بیابید.

هنگام برداشتن لکه های روی چشم های فندقی خود نباید از ابروهای خود غافل شوید. حتما باید آرایش ابرو را اسکن کرده و کامل کنید که در تمام طول روز ظاهری کامل و بی عیب و نقص به شما می دهد. برای کسب اطلاعات در مورد ژل های شفاف ابرو که برای آرایش ابرو ضروری هستند، می توانید مقاله ما را مطالعه کنید.

حالا که معیارهای کلی را فهرست کردیم، می‌توانیم سراغ مدل‌های آرایشی برویم که بیشتر به چشم‌های فندقی می‌آیند.

آرایش چشم دودی طلایی

همانطور که گفتیم رنگ های طلایی و براق های متالیک باید اولین انتخاب کسانی باشد که به دنبال سایه چشم فندقی هستند. با استفاده از این رنگ ها در مدل آرایش چشم اسموکی می توانید موضعی نفیس به دست آورید. اگر به دنبال سایه‌هایی هستید که با رنگدانه‌های بالا و روکش‌های درخشان، قلب‌ها را بدزدند، حتما باید سری وگان NYX Cosmetics Ultimate Shadow Palette را ببینید.

کل پلک خود را با یک سایه روشن و درخشان روشن کنید.

سپس سایه چشم طلایی را روی نقطه چین زده و پخش کنید.

با رنگ های روشن تر به سمت گوشه داخلی ادامه دهید.

می توانید با استفاده از رنگ های مسی و قهوه ای به سمت بیرون چشم به جلو حرکت کنید.

می‌توانید از برس ترکیبی برای نواحی انتقالی که در آن همه رنگ‌ها در یکدیگر ذوب می‌شوند، استفاده کنید. شما می توانید با بررسی مقاله ما به پاسخ این سوال  که چگونه برای مدل های مختلف از جمله آرایش چشم دودی سایه چشم بزنید.

آرایش چشم های فندقی

آرایش روز روشن و روشن

شما می توانید زیبایی طبیعی چشمان خود را فقط با یک خط نازک خط چشم و چند لمس کوچک سایه چشم تغذیه کنید.

یک سایه چشم برهنه روشن روی پلک خود بزنید.

سپس یک خط چشم نازک و کمی دم ایجاد کنید. لازم نیست محصول مشکی را به عنوان خط چشم انتخاب کنید. اگر می خواهید حالت طبیعی تری داشته باشید، می توانید از خط چشم قهوه ای نیز استفاده کنید.

آرایش چشم های فندقی

باید مطمئن شوید که محصولی با فرمول ماندگاری بالا را ترجیح می دهید و ته مژه های شما کاملا شفاف است. بنابراین می توانید در طول روز آرایشی تازه و جذاب داشته باشید. می توانید خط چشم NYX Cosmetics Epic Ink Liner را امتحان کنید که با فرمول گیاهی مقاوم در برابر آب و کاربرد بسیار آسان خود متمایز است . علاوه بر این، این محصول دارای گزینه قهوه ای نیز می باشد.

در مرحله آخر باید مژه های خود را پر کنید. در صورت تمایل می توانید محصولی را با رنگ قهوه ای به عنوان ریمل انتخاب کنید. ریمل قهوه ای که مخصوصا برای موهای قهوه ای مناسب است، در ترکیب با چشم های فندقی، هارمونی خوشمزه ای ایجاد می کند.

رنگ های پاستلی به شما هم می آید!

زمانی که می خواهید شخصیت رنگارنگ خود را در روزهای پر انرژی و شب های خاص تابستان آشکار کنید، می توانید از جادوی رنگ های پاستلی بهره مند شوید.

گفتیم رنگ های بنفش و یاسی به چشم های فندقی می آید. در عین حال، سبز زمردی هارمونی باشکوهی را با چشمان شما جلب می کند. شما می توانید هر یک از این تن ها را انتخاب کنید. در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از چندین رنگ همرنگ و پایین و بالا، آرایش‌های بخاردار نیز درست کنید.

می توانید پلک خود را با یاسی روشن متحرک کنید و با رنگ های بنفش تیره تر آن را احیا کنید. همچنین می توانید خط چشم رنگی را به پایان برسانید.

آرایش چشم های فندقی

استفاده از سایه چشم

استفاده از سایه چشم سبز رنگدانه های سبز چشم فندقی شما را نمایان می کند. می توانید از رنگ های سبزی که با آبی ترکیب می کنید استفاده کنید تا به پلک های خود جان ببخشید. همچنین می توانید آبی سرمه ای یا سبز تیره را به عنوان خط چشم انتخاب کنید.

آیا دوست دارید با یک پالت سایه چشم فوق العاده آشنا شوید که در آن رنگ های پر جنب و جوش در کنار هم قرار گیرند؟ در اینجا ، NYX Cosmetics Ultimate Edit Petite Shadow Palette – Brights ارائه می شود ! شما می توانید آرایش خود را با رنگ های چشم نواز سری  خط چشم های وگان NYX Cosmetics Faux Blacks با این پالت که به راحتی اعمال می شود و رنگ های پر جنب و جوش آن در طول روز تازه می مانند .

اگر چشمان فندقی دارید، واقعا خوش شانس هستید. زیرا چشمان شما تقریباً با هر تنی می توانند ترکیبی جذاب ایجاد کنند. همچنین می توانید آزادانه از آرایش مورد نظر خود لذت ببرید و تمام نگاه هایی را که زیبایی خود را خیره می کنند در چشمان خود جمع کنید.

همچنین بخوانید:

معرفی شامپو ضد ریزش مو

کیف آرایش شما سلامت شما را تهدید میکند

آرایش نامزدی در خانه به سادگی آب خوردن + آموزش

راهکارهایی برای جلوگیری از مالیده نشدن رژلب به ماسک

چگونه با توجه به فرم صورت آرایش کنیم؟

آرایش مخصوص ولنتاین 2023

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *