برجسته کردن استخوان گونه در خانه

آیا از داشتن صورت صاف خود رنج میبرید؟ آیا بدنبال جراحی گونه خود برای برجسته کردن آن هستید؟ آیا هزینه عمل جراحی برای شما سنگین است؟؟ آیا فکر میکنید تنها راه داشتن گونه های برجسته جراحی است؟ خب اشتباه فکر میکنید با ما در بانوزی همراه باشید تا روش های خانگی داشتن گونه های برجسته و زیبا را بهتون آموزش بدم.

حرکات ورزشی موثر:

صبح بعد از مسواک زدن دهان خود را کامل باز کنید و حالا سرتون به عقب خم کنید تا جایی که در گردن احساس کشش کنید و در همون حالت فک پایین را ببندید و سرتون صاف کنید اینکار را ۲۰ بار انجام دهید.

نوشته های مشابه

حرکت دهان :

دهانتون پر از باد کنید مثل یک ماهی حالا با کمک دست لپ ها را ۱۰ بار به سمت داخل و ۱۰ بار به سمت خارج ماساژ دهید.

حرکات یوگای صورت:

با کمک این ورزش ها که به نام یوگای صورت معروف هست به گونه های خود فرم دهید:

لبهاتون غنچه کنید ولبخند بزنید و با کمک انگشتانتان از کنار لب ها به سمت استخوان گونه برید و ۲۰ بار اینکار را تکرار کنید.

لپ ها را پر از باد کنید و ۴۵ ثانیه صبر کنید و آرام هوای داخل دهان را خارج کنید.

لبهاتون به شکل حرف O انگلیسی نگه دارید و لبخند بزنید و با کمک انگشانتان به سمت پایین بیایید به مدت ۳۰ ثانیه اینکار انجام بدین.

روی یک صندلی صاف بنشینید و لبهاتون غنچه کنید و به سمت بیرون بکشید این کارا به مدت یک دقیقه انجام دهید و برای نتیجه گیری بهتر این کار را ۳ بار در طی روز انجام دهید.

دهان را تا جایی که میتوانید محکم بسته نگه دارید و لبخند عریضی بزنید و گوشه های لب ها را به بالا بدهید اینکار در سه ست دوتایی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *