ترند های آرایشی 2023

ترند های آرایشی 2023

در این دوره که ترندهای اینستاگرام و تیک تاک روند آرایش امروزی را تعیین می کنند، ظاهر کلاسیک را کنار می گذاریم و روی ترندهای برجسته آرایش فصل تمرکز می کنیم.در ادامه با بانو زی همراه باشید.

درخشش طبیعی

آرایش هایی که در آن بافت طبیعی پوست خودنمایی می کند، در این فصل نیز مانند هر فصل مورد تقاضا هستند. می توانید این ظاهر طبیعی پوست را که می توانید با زیرسازی لایه ای نازک به دست آورید، با رژ لب هلویی نزدیک به رنگ لب تکمیل کنید.

ترند های آرایشی 2023

قرمز بی انتها

شکستن رنگ

چه چیزی بهتر از آرایش چشم رنگارنگ انرژی بهار را منعکس می کند؟ به خصوص رنگ های صورتی با درخشندگی نئون از جمله رنگ های برجسته فصل هستند. ترفند این است که از رنگ صورتی نه تنها برای چشم ها، بلکه روی گونه ها و لب ها نیز استفاده کنید.

به نظر می رسد دراماتیک

این آرایش که در آن چشم ها به چشم می آیند، فضایی دراماتیک با افکت تن های تیره ایجاد می کند. لب هایی که با خط لب تیره تر از رنگ رژ لب قاب شده اند برای این آرایش ضروری است.

هوای نوستالژی

در این فصل که ترندهای محبوب آرایش دهه 90 بازگشته اند، زمان را کمی بیشتر به عقب برمی گردانیم. این آرایش چشم با الهام از دهه 1960 ظاهری ماهرانه به خط چشم می دهد. با چراغ جلو آبی یخی می توان رنگ چشم را بیشتر به چشم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *