شیک ترین و بامزه ترین مدل های مینی دسر فانتزی

مینی دسر فانتزی: دسرهای خانگی می‌توانند با ترکیبات مختلف و ابتکاری تهیه شوند. اینجا چند مدل از دسرهای خانگی زیبا و خوشمزه را معرفی می‌کنم:

ما در مجله بانو زی شیک ترین و بامزه ترین مدل های مینی دسر فانتزی را برای شما آوردیم.

مینی دسر شکلاتی

مینی دسر فانتزی:

کیک ترافل: این دسر با ترکیب لایه‌های مختلف کیک، خامه و مواد تزیینی مانند میوه‌های تازه یا شکلات آماد می‌شود. لایه‌های مختلف کیک و خامه به زیبایی آن می‌افزایند و می‌توانید آن را با مواد تزیینی مختلف زیبا کنید.

نوشته های مشابه

تیرامیسو: این دسر ایتالیایی با ترکیب لایه‌های بیسکویت خیس شد در قهوه و خامه خفته ساخت می‌شود. وقتی که در لایه‌های مختلف درست شود، زیبایی و الگوی متنوعی ایجاد می‌کند.

تریفل: این دسر با ترکیب لایه‌های مختلفی از کیک، پودینگ و میوه تهیه می‌شود. که به صورت لایه‌هایی درون یک ظرف شیشه‌ای یا شیشه‌ای قرار می‌گیرد. این دسر زیبا و خوشمز است. و می‌توانید آن را با ترکیبات مختلف و زیبا طراحی کنید.

کرم کارامل: این دسر با تهیه یک لایه کاراملی خوشمزه و سپس پختن کرم و رویه‌ی آن با کره و قهوه تهیه می‌شود. شکلات ریزشده یا پودر کاکائو نیز می‌تواند به عنوان تزیین استفاده شود که زیبایی این دسر را تکمیل می‌کند.

پاف‌پاف: این دسر با ترکیب شکلات ذوبی و بیسکویت خرد شد ساخت می‌شود. این مخلوط را به صورت کره‌ای در قالب‌هایی می‌ریزند و سپس با تزیین‌های مختلفی مانند خرده بیسکویت، شکلات ریزشده یا مغزهای خشک مزین می‌شود.

اینها فقط چند مثال از دسرهای خانگی زیبا هستند که می‌توانید. با ترکیبات مختلف و ابتکاری خودتان، ساخت و تزیین کنید.

مینی دسر فانتزی

مینی دسر فانتزی زیبا

مینی دسر فانتزی کیوت

مینی دسر فانتزی کیوت

مینی دسر فانتزی مدرن

مینی دسر فانتزی خانگی

مینی دسر فانتزی شیک و زیبا

مینی دسر فانتزی خوشمزه

دسر زیبا

مینی دسر خوشمزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *