آرایش مخصوص ولنتاین 2023

آرایش مخصوص ولنتاین 2023

آیا تصمیم گرفته اید که در رمانتیک ترین روز سال چگونه به نظر برسید؟ آیا می خواهید در این شب مانند یک ستاره احساس کنید که همه جا با قلب های گرم، رزهای زرشکی و هدایای زیبا تزئین می شود؟ سپس حتماً باید مدل های آرایشی نفیس را که برای شما آماده کرده ایم، بررسی کنید!

آرایش کلاسیک که منعکس کننده ظرافت آن است، آرایش رمانتیک با تمرکز بر رنگ قرمز، مدل‌هایی با رنگ‌های خاکی جذاب برای چهره طبیعی و گرایش‌های خلاقانه که شخصیت متناقض شما را نشان می‌دهد… جزئیات همه آنها را می‌توانید در این مقاله بانو زی بیابید. بنابراین، در روز ولنتاین، می توانید موضع خود را با ایجاد لمس های عاشقانه روی پوست خود ارتقا دهید و با استفاده از جادوی آرایش به خود پاداش دهید!

آرایش مخصوص ولنتاین 2023
آرایش مخصوص ولنتاین 2023

چگونه برای ولنتاین 2023 آرایش کنیم؟

  • هر مدلی را که برای آرایش روز ولنتاین انتخاب کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که چهره خود را کامل کنید. با پوستی صاف می توانید خیلی راحت تر به مدل آرایشی که می خواهید بسازید برسید.
  • البته شما عامل تعیین کننده در آرایش پوست هستید. در صورت تمایل می توانید تنها با چند لمس یک آرایش طبیعی انجام دهید. اگر می خواهید پوستی صاف برای مدت طولانی همراه شما باشد، می توانید آرایش چینی را انتخاب کنید. پاسخ به این سوال که چگونه آرایش چینی انجام دهیم را می توانید در مقاله ما بیابید. اما تصمیم شما هر چه باشد باید به نکاتی توجه کنید.
  • حتما باید از پایه آرایشی مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید.
  • هنگام انتخاب کرم پودر ، باید هم خواسته های خود و هم پارامترهای پوست خود را در نظر بگیرید. در این مرحله می توانید از راهنمای ما برای   انتخاب کرم پودر مناسب با نوع پوست خود کمک بگیرید.
  • باید عیوب و نقاط تحریک کننده پوست خود را با کانسیلر مناسب بپوشانید. می توانید مقاله ما را برای نکاتی در مورد استفاده از کانسیلر بخوانید.
  • در مرحله آخر از فیکس کردن آرایش خود با پودر غافل نشوید.

آرایش مخصوص ولنتاین 2023
آرایش مخصوص ولنتاین 2023

حالا می توانیم به سراغ مدل های مختلف آرایش برویم

اما آخرین چیزی که می خواهیم بگوییم وجود دارد. شما باید آرایش روز ولنتاین را برای خودتان انجام دهید، نه برای شخص دیگری. زیرا همان طور که می دانید خانم های آراسته آرایش می کنند تا احساس خوبی داشته باشند و به جایگاه خود در آینه افتخار کنند. این راز زنان با اعتماد به نفس است که وقتی وارد محیطی می شوند همه نگاه ها را به خود معطوف می کنند. می توانید روز ولنتاین را با شریک زندگی خود جشن بگیرید، با دوستان خود خوش بگذرانید یا تنها باشید. مهم نیست، فراموش نکنید که در این روز جشن عشق، خود را با چند لمس پوست و مواد آرایشی رنگارنگ که پوست شما را نوازش می کند، نوازش کنید!

آرایش ولنتاین 2023 رژ لب قرمز که روحیه زنانه او را آشکار می کند

  • لب‌های قرمز، رنگ اصلی روز ولنتاین، جذابیت فوق‌العاده‌ای به آن می‌بخشد. شما می توانید با اعمال این اثر روی پوست خود محیط اطراف خود را مسحور کنید. می توانید آنچه را که قبل از زدن رژ لب قرمز باید بدانید را در مقاله ما بیابید.
  • آرایش رژ لب قرمز را باید با مرطوب کردن لب هایتان شروع کنید. برای این کار می توانید از محصولات مراقبت از لب استفاده کنید.
  • سپس باید خط لب خود را با خط لب همرنگ سایه رژلبی که انتخاب کردید مشخص کنید. اگر از اشتباه کردن می ترسید می توانید از خودکار سفید نیز استفاده کنید. می‌توانید سری خط لب‌های مات جیر NYX Cosmetics با فرمول گیاهی را که رنگ‌های مختلف را گرد هم می‌آورد، بررسی کنید.
  • اگر می خواهید لب های خود را بزرگتر از آنچه هستند نشان دهید، می توانید فریم لب خود را کمی خارج از خط طبیعی قرار دهید. اما باید مراقب باشید که زیاده روی نکنید.
  • سپس باید با رژ لبی که انتخاب کرده اید، لب های خود را به درستی رنگ کنید. اگر رژ لب مات دوست دارید ، می توانید از کرم لب مات وگان NYX Cosmetics – رژلب مات مایع مونت کارلو استفاده کنید.
  • بعد از زدن رژ لب، می توانید با زدن هایلایتر ملایم به قسمت بالای لب، حالتی پرتر داشته باشید.
آرایش مخصوص ولنتاین 2023

آرایش چشم برای رژ قرمز

بیایید در مورد آرایش چشم مناسب برای رژ لب قرمز نیز صحبت کنیم. از آنجایی که در آرایش رژ لب قرمز لب ها در پیش زمینه هستند، می توانید خط چشم نازکی را در چشمان خود انتخاب کنید. البته از جان بخشیدن به مژه هایتان با ریمل پرپشت نیز غافل نشوید. در صورت تمایل می توانید برای تکمیل رژ لب قرمز خود از آرایش چشم با فوکوس قهوه ای و نسخه لایت مدل چشم گربه ای استفاده کنید که به زودی در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

برای کسانی که می خواهند زیبایی طبیعی خود را پرورش دهند: آرایش قهوه ای رنگ روز ولنتاین 2023

می توانید با استفاده از رنگ های قهوه آرایش چشم کمی مه آلود درست کنید . با این مدل که بسیار طبیعی به نظر می رسد، می توانید انرژی بی نظیر سادگی را به پوست خود حمل کنید. اگر می خواهید  مدل متفاوتی متناسب با فرم چشم خود را امتحان کنید، می توانید مقاله ما را مرور کنید.

در مرحله اول با پایه سایه چشم شروع کنید .

سپس رنگی که با رنگ پوستتان سازگار است را به کل پلک بزنید و زمینه را برای آرایش آماده کنید.

تیره ترین رنگی را که می خواهید استفاده کنید از پالت سایه چشم که رنگ های قهوه بر آن غالب است، انتخاب کنید و با برس ترکیبی آن را روی ناحیه چین شده پلک بزنید.

سایه چشمی را که زده اید به خوبی روی کل پلک پخش کنید. در این مرحله می توانید با حرکت از پایین به بالا یک تصویر مه آلود ایجاد کنید.

سپس با لحن روشن و درخشانی که انتخاب کرده اید، چشمه های چشمی را لمس کنید. بنابراین حالت روشن تری دریافت می کنید و چشمان شما بزرگتر به نظر می رسند.

هایلایتر را به آرامی زیر ابروهای خود بزنید. این کار چشمان شما را پاک می کند.

یک خط چشم قهوه ای یا مشکی بردارید و یک خط چشم نازک و مینیمال با آن ایجاد کنید. شما به یک موضع گیری خیلی شدید نیاز ندارید. فقط مژه ها را هایلایت کنید. سپس مژه های خود را با ریمل پر کنید. خودشه!

رنگ های مورد نیاز برای آرایش چشم قهوه ای:

می‌توانید رنگ‌های خاکی درخشانی را که برای آرایش چشم قهوه‌ای نیاز دارید، در فرمول گیاهی NYX Cosmetics Ultimate Shadow Palett e پیدا کنید. این محصول را دوست خواهید داشت که با سایه‌های رنگدانه‌ی بالای پلک‌های شما معجزه می‌کند!

می توانید آرایش چشم قهوه ای خود را با یک رژ لب برهنه و یک برنزه کننده گرم کامل کنید . اگر می خواهید ظرافت های برجسته ای را به حالت طبیعی خود اضافه کنید، می توانید آرایش رژ لب قرمز را انتخاب کنید.

ویژه کسانی که به جادوی چشم ها اعتقاد دارند: آرایش چشم گربه ای برای روز ولنتاین

مدل آرایش چشم گربه ای بی انتها کاملا رمانتیک است! بسیار مناسب برای روز ولنتاین.

ابتدا تمام عیوب اطراف چشم خود را با کانسیلر بپوشانید و این ناحیه را روشن کنید.

سپس با یک خط چشم ماندگار با رنگ مشکی تند که به سمت بالا کشید می شود، یک خط چشم بی نقص ایجاد کنید. در صورت تمایل، می توانید با قرار دادن نقاط ریز روی خطی که می خواهید به آن برسید، مسیری را برای خود تعیین کنید.

برجسته کردن چشم ها برای آرایش ولنتاین 2023

دم خط خط چشم را کمی ضخیم کنید. نکته مهم در اینجا ایجاد یک مدل چشمگیر است که چشم ها را برجسته می کند. در این مرحله، انتخاب محصولی که سهولت کاربرد را به شما ارائه می دهد مفید است. می توانید راحتی مورد نظر خود را در خط چشم مایع NYX Cosmetics Epic Ink Liner بیابید. فرمول این محصول گیاهی که به شما امکان می دهد با نوک نازک به راحتی قابل کنترل، خطوطی عالی ایجاد کنید، در برابر آب مقاوم است و طراوت آن را در تمام طول روز به خطر نمی اندازد.

اگر می خواهید تاکید را تقویت کنید، می توانید یک خط چشم شدید در قسمت پایین مژه های پایین ایجاد کنید.

ریمل برای مژه های مصنوعی ولنتاین
آرایش مخصوص ولنتاین 2023

ریمل برای مژه های مصنوعی

در نهایت باید ریملی بزنید که اثر مژه مصنوعی روی مژه های شما ایجاد کند. فقط از این طریق می توانید هاله دراماتیک استایل چشم گربه ای را به چشمان خود بیاورید. می توانید به ریمل اسنس صورتی اعتماد کنید و از آن استفاده کنید.

می‌توانید آرایش چشم گربه‌ای خود را با رژ لب‌هایی مانند قرمز تیره و شرابی تکمیل کنید. در صورت تمایل می توانید برای حفظ لک های روی چشمان خود از یک برق لب سبک نیز استفاده کنید. تصمیم با شماست چگونه می خواهید نگاه کنید!

تفاوت خود را با آرایش رنگارنگ روز ولنتاین منعکس کنید!

چگونه دوست دارید در روز ولنتاین دنیای رنگارنگ خود را به پوست خود منتقل کنید؟ می توانید با رنگ هایی که رنگین کمان را حسادت می کند، مدل های آرایشی بسیار متفاوت بسازید.

لباس های خود را با دور چشم خود ست کنید:

می توانید آرایش لباس را با چراغ های جلوی رنگی انجام دهید. شما می توانید با استفاده از سری پالت سایه کوچک NYX Cosmetics Ultimate Edit Petite که رنگ های حیاتی را گرد هم می آورد، شکل رویاهای خود را به چشمان خود بیاورید.

آرایش با خط چشم رنگی مخصوص ولنتاین 2023

استفاده از خط چشم رنگی

همچنین می توانید با خط چشم های رنگی تصویری شبیه رنگین کمان روی پلک های خود ایجاد کنید. شما می توانید با استفاده از خطوط نازک خط چشم در رنگ های مختلف و بدون هیچ شکافی به یک حالت بسیار منحصر به فرد برسید.

استفاده از رنگ های چشم گیر:

همچنین می توانید از رنگ های چشمگیر مانند بنفش، یاسی، صورتی، سبز و آبی در آرایش چشم دودی خود استفاده کنید. شما می توانید با مخلوط کردن این رنگ ها با یکدیگر، انتقال طبیعی به دست آورید.

آرایش مخصوص ولنتاین 2023 موضوع امروز ما در بانوزی بود که امیدوارم پسندتون بوده باشه.

همچنین بخوانید:

معرفی شامپو ضد ریزش مو

کیف آرایش شما سلامت شما را تهدید میکند

آرایش نامزدی در خانه به سادگی آب خوردن + آموزش

راهکارهایی برای جلوگیری از مالیده نشدن رژلب به ماسک

چگونه با توجه به فرم صورت آرایش کنیم؟

نکات مهم آرایشی برای چشم های فندقی + آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *