روش های خانگی از بین بردن جوش های سرسیاه بینی + آموزش

از بین بردن جوش های سرسیاه بینی در زیبایی شما تاثیر بسیار زیادی دارد. امروز در بانو زی به آن خواهیم پرداخت.

یکسری از افراد از جمله خود من درگیر جوش های سرسیاه روی بینی هستیم و دنبال راه حل برای درمان و جلوگیری از ایجاد این نقطه های زشت روی بینی. این جوش های سرسیاه درست در مرکز صورت هستند و چهره جذابی هم ندارن. امروز باهم به بررسی این جوش ها میپردازیم.

دلایل ایجاد جوش های سرسیاه:

  • آلودگی محیطی
  • رعایت نکردن بهداشت
  • تغذیه نامناسب
  • عوامل ژنتیکی

روش های از بین بردن جوش های سرسیاه:

بابونه و رزماری:

اول یک حمام بخار خوب برید وبعد از حمام ترکیبی از بابونه و رزماری داخل آب بریزید و بزارید بجوشه وقتی بجوش آمد با یک حوله بخور بدین فقط مراقب باشین خودتون نسوزونید، بابونه یک ضد التهاب و رزماری برای عفونت مناسب است.

نوشته های مشابه

جوش شیرین و تاثیر آن در از بین بردن جوش های سرسیاه:

اول حمام بخار انجام دهید و سپس به لایه برداری عمیق پوستتون برسید کمی جوش شیرین و روغن نارگیل باهم ترکیب کنید و مخلوط خمیری به دست آمده را رو بینی ماسک کنید و در آخر صورتتون بشورید.

ذغال سنگ و خاک رس:

ذغال سنگ آرایشی تهیه کنید و با خاک رس ترکیب کنید و مخلوط به دست آمده را روی بینی ماسک کنید و ۱۵ دقیقه اجازه دهید خشک شود و سپس بشورید، ذغال سنگ یک پاک کننده قوی و خاک رس سموم را جذب میکند.

تخم مرغ:

سفیده تخم مرغ جدا کنید وخوب مخلوط کنید، سپس با براش ماسک تخم مرغ رو بینی بزنید و یک لایه دستمال کاغذی روی آن بزارید و دوباره سفیده تخم مرغ روی دستمال بزنید و اجازه بدین خشک بشود و آن را جدا کنید.

توجه: تمامی موارد که در بالا گفته شد، صرفا ترجمه شده از سایت های رسمی خارجی می باشند، حتما قبل انجام این موارد، با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *